    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO wysyla płyty CD
    Date: Wed, 23 May 2018 14:03:24 +0200

    On Wed, 9 May 2018 13:02:45 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Link. Ktory po 10 latach nie zniknie. Będzie i nowoczesnie i
    > ekologicznie.

    To nie kwestia nowoczesności a specyficznej interpretacji przepisów
    przez prawników pracujacych dla PKO. Jak już pisałem w innym poście
    oni dość oryginalnie interpretują kwestie pewnych obowiązków
    informacyjnych. Wygląda to mniej więcej tak, że dział prawny
    rekomenduje sposób komunikacji (głównie papierowo) ii nikt poza tą
    rekomendacje się nie wychyli. I tak jestem zaskoczony, że ktoś się
    zgodził na CD.
    Jak przekonasz ich prawników że można wysłać linka, to będą wysyłane
    (życzę powodzenia).

    j.w.

    --
    Marek