    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <pd7ia8$t34$1@node1.news.atman.pl>
    <5af991a9$0$624$65785112@news.neostrada.pl>
    <pdcmm9$vlq$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: PKO wysyla płyty CD
    Date: Mon, 14 May 2018 22:58:45 +0200

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
    On 5/14/2018 3:39 PM, J.F. wrote:

    >Spleśnialy i trafiły tam gdzie szczury je zjadły, zule podcierali
    >tyłek itd itp. Ogólnie jakiś zbiór idiotów w latach 80tych nie
    >wymusił archiwizacji cyfrowej i tyle. A miała by MERA zbyt wtedy na
    >dyski, może byśmy coś bułgarom sprzedali a nie oni nam itd itp.

    W 1980 to malo ktory zaklad mial komputer.
    A potem nalozyli na nas COCOM i skad te komputery brac ?
    Nawet krajowej produkcji wymagaja wsadu dewizowego.

    A nawet gdyby ... zaklad zamkneli, dyski ocalaly ... ale je teraz
    odczytac, jesli w formacie Riada czy Odry ?
    Albo dyskietek 8 cali czy tasiemek magnetycznych.

    A bledy jak sie trafia, to co zrobic ?

    Albo Odra zaleje, lub szczury nadgryza ...

    >Może by tak ustawa że gov.pl dla instytucji takich a takich jest
    >utrzymywany przez państwo? Chwilowo nam państwo nie bankrutuje.

    No o tym od poczatku pisze - panstwowy depozyt.
    Tylko panstwo nie chce :-)

    >Moja stacja 5.25 wlasnie kilka miesiecy temu odmówiła czytania
    >dyskietek.

    dostales na aktualnym nosniku - chcesz cyfrowe archiwum - zrob se sam
    :-)

    >Żeby była jasnośc, kilka lat temu widziałem napęd *nie* czytający
    >płyt CD, tylko DVD i bluray. Słusznie stwierdzono że po h.. to komu.

    Mimo wszystko dziwne - standardowo robi sie komplet, to sie jednak
    trzeba postarac, zeby taki ograniczony zrobic ...

    >Wiadomo. I powoływać biegłego żeby policzył ile to jest 2+2.

    Ale wiesz ... "z opinia bieglego strony moga polemizowac.
    A jak maja polemizowac z opinia sedziego? "

    J.