  • 51. Data: 2016-04-15 14:37:24
    Temat: Re: PKO wysyła już oświadczenia w związku z FACTA
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 06 Apr 2016 17:41:10 +0200, z napisał(a):

    > Na prawdę nie ma innego sposobu zdobycia takiej informacji jak przez
    > oświadczenie?
    > Śmieszne to wszystko i nieprofesjonalne. No chyba że chodziło o
    > przywalenie, zrobienie komuś na złość.

    Tak chodzi o przywalenie, ale nie o zrobienie komuś na złość.

    Tu jest taka podobna sytuacja jak zeznawanie w US przed sądem we własnej
    sprawie. Tam każdy drobny złodziej wie, że za kradzież 10$ za pierwszym
    razem kara będzie symboliczna. Ale gdyby mu przyszło do głowy zeznawać i
    stwierdzić "nie ukradłem", a potem prokurator udowodni kłamstwo, to kara
    za fałszywe zeznania będzie wielokrotnie wyższa niż za kradzież.