  • 1. Data: 2006-06-24 11:55:35
    Temat: PKO BP vs. zagraniczni akcjonariusze/udziałowcy
    Od: "Johan Petrus" <s...@m...com.pl>

    Witam.
    Może moje pytanie dla niektórych wyda się banalnie śmieszne jednak bardzo
    interesuje mnie jak się przedstawia sprawa zagranicznych
    udziałowców/akcjonariuszy w PKO BP.
    Mianowicie czy owy bank całkowicie jest w rękach polskich czy może podobnie
    jak prawie wszystkie banki w Polsce są zdominowane przez zagraniczny
    kapitał?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-06-24 12:01:15
    Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz>

    *Johan Petrus* napisał(a):

    > Mianowicie czy owy bank całkowicie jest w rękach polskich czy może podobnie
    > jak prawie wszystkie banki w Polsce są zdominowane przez zagraniczny
    > kapitał?

    Np. http://gielda.onet.pl/3,912,spolki.html

    Marek Szapajko .... http://www.szapajko.republika.pl .... Zażółć gęślą jaźń
    GG: 208353 ....... OdROTuj email: echo f...@t...pbz | tr 'a-z' 'n-za-m'
    With money you can buy a house, but not a home.

  • 3. Data: 2006-06-24 13:37:36
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Johan Petrus" wrote ...

> [...]
    podobnie
    > jak prawie wszystkie banki w Polsce są zdominowane przez zagraniczny

    równiez tutaj
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=rel_akc/zone=-1/sec
    tion=ri

    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 4. Data: 2006-06-24 16:37:15
    Od: "Johan Petrus" <s...@m...com.pl>

    "sumi" news:e7jf71$i8q$1@news.onet.pl

    > równiez tutaj
    > http://www.pkobp.pl/index.php/id=rel_akc/zone=-1/sec
    tion=ri

    Z zamieszczonego pod powyższym adresem wykresu kołowego wynika, że
    większościowy pakiet akcji ma Skarb Państwa 51.51% (czyli można powiedzieć,
    że jako tako PKO BP jest bankiem polskim)

    Mamy również pozostałych akcjonariuszy, którzy posiadają pakiet 38.05%
    akcji. Powstaje teraz pytanie czy wśród owych pozostałych akcjonariuszy są
    jakieś duże zagraniczne instytucje finansowe?

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2006-06-25 10:52:27
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 Jun 2006 18:37:15 +0200, "Johan Petrus" <s...@m...com.pl>
    wklepał(-a):

    >Mamy również pozostałych akcjonariuszy, którzy posiadają pakiet 38.05%
    >akcji. Powstaje teraz pytanie czy wśród owych pozostałych akcjonariuszy są
    >jakieś duże zagraniczne instytucje finansowe?

    Tego możesz się dowiedzieć dopiero wtedy, gdy przekroczą próg bodajże 5% głosów
    na WZA.