  • 1. Data: 2005-12-08 16:29:15
    Temat: PKO BP mnie uszczesliwia.
    Od: "Ajgor" <n...@d...m>

    Witam
    Dzis z rozliczeniem SUPERKONTA w PKO BP dostalem pismo, z ktorego wynika, ze
    powinienem byc bardzo szczesliwy, bo bank (PKO BP) dbajac o moje dobre
    samopoczucie i z czystej milosci do mnie (a raczej moich pieniedzy) podnosi
    mi oplate za prowadzenie konta od 1 stycznia 2006. Oczywiscie nie podali
    nowej oplaty bo gdzie by im takie skomplikowane cos przyszlo do glowy.
    Odeslali mnie na strone www.pkobp.pl. Laze po tej stronie juz godzine i ni
    cholery nie moge znalezc nawet slowa o nowych taryfach. Jedyne jakie
    znalazlem, to jedna aktualna i ze sto nieaktualnych. Pewnie specjalnie tak
    to schowali zeby ktos czasem sie nie dowiedzial ile bedzie placil. Pewnie z
    dbalosci o stan mojego serca. Czy ktos moze mi z laski swojej podac
    dokladnie, gdzie na tej popapranej stronie mam szukac tabeli oplat ktora
    bedzie obowiaazywac od 1 stycznia?

  • 2. Data: 2005-12-08 16:35:36
    Temat: Re: PKO BP mnie uszczesliwia.
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 8 Dec 2005 17:29:15 +0100, "Ajgor" <n...@d...m> wrote:

    >dbalosci o stan mojego serca. Czy ktos moze mi z laski swojej podac
    >dokladnie, gdzie na tej popapranej stronie mam szukac tabeli oplat ktora
    >bedzie obowiaazywac od 1 stycznia?

    bylo dzisiaj, moze trzeba bylo przejrzec pare watkow?
    no dobra, ostatni raz:

    http://www.pkobp.pl/index.php/id=oplatyprow/zone=-1/
    section=ogol

    lub bezpośrednio
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=plik/plik=taryfa.pd
    f/katalog=%252F/zone=-1/section=ogol

  • 3. Data: 2005-12-08 16:40:23
    Od: "Ajgor" <n...@d...m>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > bylo dzisiaj, moze trzeba bylo przejrzec pare watkow?
> [...]

    Przepraszam za zasmiecanie. Po prostu nerwy mnie poniosly i nie pomyslalem.
    Juz znalazlem caly tamten wątek.
    A na marginesie mysle, ze czas wyciagac haubice i granaty z piwnicy.
    Nadchodzi czas zrywu wszystkich krojonych polakow (czyli w ogole prawie
    wszystkich polakow).

  • 4. Data: 2005-12-08 16:54:26
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Ajgor wrote:

    > A na marginesie mysle, ze czas wyciagac haubice i granaty z piwnicy.
    > Nadchodzi czas zrywu wszystkich krojonych polakow (czyli w ogole
    > prawie
    > wszystkich polakow).

    Tam od razu haubice :-) Mało to banków w Polsce? Jak określisz swoje
    potrzeby to nawet na grupie może znajdzie sie ktoś na tyle znudzony, że Ci
    poleci inny/lepszy/tańszy ROR :-)

    przyszłość/
    Woody Allen

  • 5. Data: 2005-12-08 17:09:39
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 8 Dec 2005 17:54:26 +0100, "Glenn" <g...@b...pl>
    wrote:

    >Tam od razu haubice :-) Mało to banków w Polsce? Jak określisz swoje
    >potrzeby to nawet na grupie może znajdzie sie ktoś na tyle znudzony, że Ci
    >poleci inny/lepszy/tańszy ROR :-)

    Na przykład Bardzo Pazerną Hienę :)))

    PG

  • 6. Data: 2005-12-08 17:43:03
    Od: "Ajgor" <n...@d...m>

    Użytkownik "Piotr Gralak" napisał w wiadomości

    > Na przykład Bardzo Pazerną Hienę :)))

    W PKO ma konto moja zona. Ja mam konto Prestige w banku BZ WBK. I jak na
    razie nie narzekam. Pelen dostep z internetu do wszystkiego. Wszystkie
    operacje na prawde bezplatne (jedynie oplata za prowadzenie konta). Obsluga
    calkiem w porzadku.

  • 7. Data: 2005-12-08 18:17:36
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > mi oplate za prowadzenie konta od 1 stycznia 2006. Oczywiscie nie podali
    > nowej oplaty bo gdzie by im takie skomplikowane cos przyszlo do glowy.

    Poważnie? A przeczytałeś całe to pismo?

    > Odeslali mnie na strone www.pkobp.pl...Czy ktos moze mi z laski swojej podac
    > dokladnie, gdzie na tej popapranej stronie mam szukac tabeli oplat ktora
    > bedzie obowiaazywac od 1 stycznia?

    Proponuję zacząć od odwrócenia kartki na drugą stronę :-)))

  • 8. Data: 2005-12-08 18:37:44
    Od: "Ajgor" <n...@d...m>

    Użytkownik "S.T." napisał w wiadomości

    > Proponuję zacząć od odwrócenia kartki na drugą stronę :-)))

    I to wlasnie bylo najsmieszniejsze ze juz odwrocilem :) Ale ja to jestem
    slepy :)
    Powinni mi brailem napisac. Zmylilo mnie to odsylanie na strone www. Kartka
    w kopercie zlamana w pol.
    Wciaz jednak nie rozumiem, dlaczego oni mysla, ze ja bede od tego
    szczesliwszy...

  • 9. Data: 2005-12-08 18:47:38
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Wciaz jednak nie rozumiem, dlaczego oni mysla, ze ja bede od tego
    > szczesliwszy...

    Na wypadek gdyby ich sposób Cię nie uszczęśliwił,
    podali alternatywną receptę:
    "Nie akceptuję nowej taryfy ..."

  • 10. Data: 2005-12-09 06:39:53
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@d...m> napisał w wiadomości
> [...]
    > dostep z internetu do wszystkiego. Wszystkie operacje na prawde
    > bezplatne (jedynie oplata za prowadzenie konta). Obsluga calkiem w

    A ile kosztuje konto Prestige na mc?

    --
    pozdrawiam
    P.