  • Data: 2002-10-03 12:54:12
    Temat: Re: PKO BP-koszmar z przelewami!!!
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Vario" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:anhb63$p0l$1@news.gazeta.pl...
> [...]

    To ostatnie zdanie to powinienem chyba podkreslic...

> [...]
    > jest niepoprawny. System interpretuje numery rachunków w postaci
    > standardowej, tj. osmiocyfrowy numer banku , kreska, rachunek podzielony
    > kreskami, np. 10000000-1234-130-1000-PLN, a takze numery rachunku w
    postaci
    > IBAN, tj. dwie cyfry, osmiocyfrowy numer banku, rachunek, np.
    > 00100000001234567890. W numerze, który zostal podany nie udalo sie
    wydzielic
    > numeru banku. Prawdopodobnie nalezy wstawic kreske po pierwszych osmiu
    > cyfrach.) informacji oni podaja, ze w takim wypadku mam usunac kreski?

    A informacji w dalszym ciagu nie przeczytales. Mimo to ONI sa winni, ze ty
    nie umiesz wpisac prostego numeru rachunku...
    Dzizas

    > S.A.-mBank
    > 32
    > tez

    > Te kreski mam na poleceniu przelewu, ktory dostalem. Sam ich sobie nie
    > wymyslilem.

    I to polecenie przelewu (z kreskami) tez ci wyprodukowal PKO BP i to
    wszystko jego wina?
    Moge cie poinformowac, ze mBank (nalezacy do BRE) tez by takie polecenie
    przelewu odrzucil.
    Prawidlowy sposob pisania ci podalem.

    --
    Pozdrowienia