    From: <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO BP i problemy z bankomatem - pochawala dla PKO BP
    Date: 2 Mar 2002 04:57:35 +0100

    Znów wychodzi gdzie Polska leży... Przepraszam was, ale jestem polakiem
    mieszkającym w Kanadzie od 15 lat. To co opisujecie tutaj jest dla mnie
    horrorem. Przez 15 lat używam bankomaty w Kanadzie, z racji moich interesów
    używam bankomaty przynajmniej raz dziennie. Tutaj szok... nigdy nie spotkałem
    się z sytuacją opisywaną na tej liście. Tutaj to się określa skandalem!
    Pieniądze są na koncie wasze (nie banku), jak jest problem z systemem
    (bankomatem) bank ma obowiązek raktyfikować sprawę "natychmiast", a nie na
    sprawdzimy i niech pan sprawdzi za ... za trzy tygodnie.
    Panie i Panowie na grupie, nie dajcie wmówić sobie, że Banki Polskie są na
    światowym poziomie. Prawda jest taka... są dalekie od świata. To co się
    wyprawia w Polsce nie jest normalne. Powtarzam, jest to nie normalna sytuacja.
    Mam konto, też w Polsce (PKO SA) i dla nich norma światowa jest nie możliwa do
    osiągnięcia. Za każdym razem podobne przypadki się wam zdażą, składajcie
    oficjalne skargi, tylko publiczna presja może pomóc.
    Wiem, że znajdą się osoby, które znajdą ten tekst jako "wychwałkę Kanady", nic
    takiego, jest mi poprostu wstyd. Nawet Ambasada Kanadyjska w Warszawie ostrzega
    przed polskimi bankami i ich bankomatami. Poprostu płakać się chce.
    Pozdrawiam
    Derek