  • 11. Data: 2002-01-18 14:55:29
    Temat: Re: PKO BP Traci najwięcej - raport RP
    Od: "Pablos" <d...@p...onet.pl>

    > W tym, co wyciales...;-)

    1. Niczego nie wycinałem, zacytowałem tylko fragment artykułu i dałem linka
    do całości, jeśli sugerujesz że cokolwiek wyciąłem z tekstu który cytowałem
    to proszę Cię podaj dokładnie co, bo inaczej jesteś małym kłamczuszkiem

  • 12. Data: 2002-01-18 15:34:51
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    > zgadza się sam jestem takim przypadkiem

    Ja rowniez, do tej pory rewolwinguje na swoim debecie bo jest jednym z
    najtanszych na rynku.

  • 13. Data: 2002-01-18 22:09:31
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    > Spłacający kredyty mieszkaniowe/hipoteczne 8-) ? Po wcześniejszych
    > wątkach sądzę, że może nie jest tam najwygodniej, ale stosunkowo
    > tanio.

    Spłacam kredyt mieszkaniowy w PKO BP - ale to nie zmusza mnie do
    posiadania tam RORu. Chyba, że liczę się jako klient bo mam z PKO BP
    'coś' wspólnego?