  • Data: 2023-07-12 09:59:31
    Temat: Re: PKO BP SA dał mi nadzieję na zarobek!!!
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 12 lipca 2023 o 02:32:47 UTC+2 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Chwalisz się mądrą (zapewne też bogatą) żoną -- co wiele tłumaczy...

    Jego żona jest zdecydowanie madrzejsza od niego - na tyle, że może mieć kartę.
    On nie może, bo wydawałby 15% więcej.
    Nie mówiąc o szczepieniu, którym uratowała życie całej trójce.
    Moja wychowawczyni z liceum (starsza od nas tylko o 10 lat) mawiała, źe musi mieć
    faceta inteligentniejszego od niej, i chyba nawet się udalo, w każdym razie osobiście
    byłem na jej ślubie.
    No ale de gustibus cośtam cośtam.