  • Data: 2023-07-14 06:42:43
    Temat: Re: PKO BP SA dał mi nadzieję na zarobek!!!
    Od: _Master_ <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może -- weźmy przykład kogoś, kto dzięki szczepieniu przeżył a bez
    > szczepienia by zmarł... Umarły nie zaraża zbyt sprawnie... ?

    Tylko że nie można z całą pewnością powiedzieć że bez szczepienia by umarł.
    Jest tylko przypuszczenie.

    Tak samo przy określonej śmiertelności kovida można powiedzieć że ludzie
    umierali na zwykłe choroby przy obecności wirusa.

    Jest przynajmniej 4 wirusy podobne które cały czas krążą w populacji
    które te jebane testy mogły pomylić z covidem.

    Tak jak pisałem na początku pandemii
    Im więcej czasu mija tym większą miałem rację że się nie zaszczepiłem

    Znam 5 lekarzy którzy albo mi odradzali wprost szczepienie albo dziś
    twierdzą po szkodzie że nie należało tego robić.

    Tak mała próba /a ...15 stu spotkanych

    Szczepię siebie i całą rodzinę na wszystkie obowiązkowe szczepienia.