    From: "jacek dworak" <d...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO BP S.A. - kłopot z rowerem
    Date: Fri, 30 Jul 2004 18:10:25 +0000 (UTC)

    Witam !
    Też tak miałem na poczcie i w tym właśnie banku.
    Próbowałem się niepodporządkować , ale ochroniarz prawie wyniósł ( mnie i
    rower ) z banku.
    Ale z tego co widziałem za granicą - tam też nie można.
    Tyle , że tam mniej kradną rowery i można prawie zawsze przypiąc , do
    specjalnych uchwytów.
    Ale może ktoś wie - czy można się przeciwstawić?