  • 1. Data: 2004-02-17 11:37:58
    Temat: PKO BP - POLECENIE ZAPŁATY - wprowadzona opłata 0,50 zł
    Od: "user" <j...@o...pl>

    witam,
    dla tych co jeszcze nie wiedza, to nalezy uciekac z poleceniami zaplaty z
    PKO BP S.A.
    w przeciwienstwie do mBanku - PKO BP nie poinformowal o wprowadzeniu oplat,
    przynajmniej nie...
    po raz pierwszy pobrali oplate i ostatni bo ja juz nawet z PZ przenosze sie
    do Lukasa

    ale tak na marginesie zastanawiajace jest co mozna przeczytac pod ponizszym
    linkiem

  • 2. Data: 2004-02-17 11:50:29
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    user <j...@o...pl> wrote:
    > po raz pierwszy pobrali oplate i ostatni bo ja juz nawet z PZ
    > przenosze sie do Lukasa

    PZ (direct debit) nie musisz - bedzie dalej free. Stale zlecnie to mozesz
    wstawic w Lukasie i bedzie git.
    P.S.
    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/6.html?numer=1142&
    dok=1142.6.3.2.1.1.0.1.htm

  • 3. Data: 2004-02-17 12:21:26
    Od: "user" <j...@o...pl>

    napisał w wiadomości

    > PZ (direct debit) nie musisz - bedzie dalej free. Stale zlecnie to mozesz
    > wstawic w Lukasie i bedzie git.

    PZ - bedzie dalej free? a jesli juz nie jest ???
    pobrano prowizje za realizacje PZ-przez ostatnie kilkanascie miesiecy nie
    bylo tej oplaty

    zreszta i tak zaraz czeka nas pogrzeb e-pkobp wiec powoli trzeba i tak
    uciekac

  • 4. Data: 2004-02-17 13:49:05
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c0sv6c$b1a$...@n...onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>:

    > PZ (direct debit) nie musisz - bedzie dalej free. Stale zlecnie to
    > mozesz wstawic w Lukasie i bedzie git.

    No co Ty, Amra. W Lukasie nie ma i nigdy nie bylo stalych zlecen...
    (zmiennokwotowych, bo tylko takimi mozna regulowac bezobslugowo rachunki).
    Za malo ludzikow maja.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2004-02-17 13:54:30
    Od: "user" <j...@o...pl>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c0t64n$rg8$1@topaz.icpnet.pl...
    > No co Ty, Amra. W Lukasie nie ma i nigdy nie bylo stalych zlecen...
    > (zmiennokwotowych, bo tylko takimi mozna regulowac bezobslugowo rachunki).
    > Za malo ludzikow maja.

    ale jest polecenie zapłaty :) i za free

  • 6. Data: 2004-02-17 13:55:25
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c0t694$gjv$...@n...onet.pl,
    user <j...@o...pl>:
    > Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:c0t64n$rg8$1@topaz.icpnet.pl...
    >
    > ale jest polecenie zapłaty :) i za free

    Wiem, nawet korzystam, ale to nie o tym przeciez.

    Jak spoldzielnia/ISP/energetyka/gazownia/catTV/telekom/.
    .. nie obsluguje PZ,
    to pozostaje klepach przelewy przy zmianach kwot/terminow albo wlasnie
    zlecenie stale o zmiennej kwocie/terminie w marmurze.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2004-02-17 14:01:59
    Od: "user" <j...@o...pl>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c0t6gj$s1b$1@topaz.icpnet.pl...
> [...]
    > to pozostaje klepach przelewy przy zmianach kwot/terminow albo wlasnie
    > zlecenie stale o zmiennej kwocie/terminie w marmurze.

    a moze wyjsciem jest definicja przelewu cyklicznego... i majac juz rachunek
    zmieniac tylko kwote, takie cos pomiedzy przelewem a zleceniem stalym-

  • 8. Data: 2004-02-17 14:07:09
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c0t6nn$fp8$...@n...onet.pl,
    user <j...@o...pl>:
> [...]
    >>
    > a moze wyjsciem jest definicja przelewu cyklicznego... i majac juz
    > rachunek zmieniac tylko kwote, takie cos pomiedzy przelewem a

    Oczywiscie, tak wiele osob robi, w tym ja. W eLukasie nadaje sie do tego
    zlecenie okresowe. Ale to jest blizsze jednorazowego przelewu nie jest
    bezobslugowe. W szczegolnosci, jak nie ma Cie miesiac w domu, to nie
    wyjmiesz ze skrzynki faktury i nie przeczytasz, jaka tam kwota (nawet jak
    sie zalogujesz skads, gdzie jestes).

    --
    Robert