  • 1. Data: 2003-02-21 14:37:05
    Temat: [PKO BP] KK - problemy z wnioskiem
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>

    przelamalem moja niechec do tego banku i poszedlem zlozyc
    wniosek o wydanie karty kredytowej

    obowiazkowo odczekalem 10 minut w kolejce (tylko).
    i zaczela sie rozmowa. dalem wniosek .zaswiadczenie z pracy.
    i niedysponentka , w miare mloda.. pyta czy mam konto w PKOBP.
    (ja) - mowie ze nie mam... na szczescie... ;-)
    - czemu na szczescie (i zdziwienie na twarzy)
    (ja) - no to tlumacze jej ze nie mam czasu sac tyle w kolejkach w tym
    banku..
    ze nie chce im robic problemu ( ;-) ) , mowie ze wole spokojnie z domu
    zalatwic sprawy
    droga elektroniczna
    - no ze oni tez maja forme elektroniczna
    (ja) - no ale u was trzeba placic za to..
    - (kobieta jeszcze wieksze zdziwienie) i pyta w jakim banku nie trzeba
    placic?
    zeby powiedzial jej gdzie sa takie banki.. bo ona nie zna..
    (ja) - no to tlumacze... ze mBank... ze Lukas... (o mbanku toi chyba
    slyszala, ale co do Lukasa
    to nie chciala uwierzyc... musialem wspomniec o koncie elektronicznym)

    no wiec zaczelo sie nie zle..
    pani oglada wniosek i mowi, ze jeszcze trzeba do wniosku podpisac
    ubezpieczenie..
    mowie kobiecie ze ja rezygnuje z ubezpieczenia, ze nie chce zadnego platnego
    dodatkowo.
    a ona mi na to ze to jest obowiazkowe... (chodzi o ubezpieczenie spłaty
    kredytu na wypadek śmierci lub trwałej niezdolności do pracy - 0,06% od
    kwoty)

    zrobilem wielkie oczy i mowie, ze ja bardzo przepraszam ale gdzie to jest
    napisane w regulaminie,
    lub TOiP lub umowie... a kobieta mowi ze tak maja w wewnetrzych
    przepisach...
    No to jej tlumacze cz y moze mi pokazac cos co mnie obowiazuje.. no i tu
    zaczely sie etlefony
    do jednej kolezanki, do drugiej , do trzeciej... w koncu na ogolna
    infolinie...
    odpowiedz ta sama.. ubezpieczenie jest obowiazkowe, tak jest w przepisach
    wewnetrzych
    i nikt nie wie co maja mi pokazac w tym co ja podpisuje..
    i tak minela ponad _godzina_

    podziekowalem pani, zabralem dokumentyu i se poszedlem...

    i teraz pytanie czy ktos wyrabial ta karte i tez musial sie ubezpieczac?
    i czy ta opisana sytuacja jest normalna....?

    pozdrawiam
    SirmarK

  • 2. Data: 2003-02-21 15:53:37
    Temat: Re: [PKO BP] KK - problemy z wnioskiem
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    http://www.pkobp.pl/indy/ksrebrna.xml?id=4

    " Karta objeta jest obligatoryjnym ubezpieczeniem splaty kredytu."

    MJ

  • 3. Data: 2003-02-21 16:58:51
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
    > http://www.pkobp.pl/indy/ksrebrna.xml?id=4
    > " Karta objeta jest obligatoryjnym ubezpieczeniem splaty kredytu."

    no teraz widze...
    no ale w regulaminie nie ma tego...
    w toip jest tylko ze oplata za to ubezpieczenie
    "Zgodnie z warunkami okreslonymi w Umowie o wydanie i uzywanie karty
    kredytowej PKO BP SA"

    no to gdzie ja to moge zobaczyc? dopiero jak podpisze umowe?
    a w ogole to jakie jeszcze niespodzianki sa w tej umowie..?

    a jesli ja sie pytam niedysponentki "gdzie to jest napisane?"
    to dostaje odpowiedz "ze w ich regulaminie wewnetrznym"

    co za bank...

    pozdro
    SirmarK

  • 4. Data: 2003-02-21 19:51:18
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl> writes:

    > no to gdzie ja to moge zobaczyc? dopiero jak podpisze umowe?

    A maja w ogole w tym oddziale tresc umowy?

    > a jesli ja sie pytam niedysponentki "gdzie to jest napisane?"
    > to dostaje odpowiedz "ze w ich regulaminie wewnetrznym"

    Wiesz, niekompententne urzedniczki sa niestety wszedzie...

    MJ

  • 5. Data: 2003-02-21 22:47:20
    Od: "k.b" <k...@p...pl>

    jest tu
    http://www.pkobp.pl/taryfy/czesci.xml?nr_tytulu=1&nr
    _czesci=1
    ale polecam tu
    http://www.raiffeisen.pl/84f659cd6dc8d2fc3db22d55c93
    02211
    W zeczpospolitej był ranking - sorry ale nie mogę go teraz odnaleźć.
    Ps Z karty Raiffeisen jestem bardzo zadowolony

  • 6. Data: 2003-02-22 22:15:18
    Od: <t...@N...gazeta.pl>

    > i teraz pytanie czy ktos wyrabial ta karte i tez musial sie ubezpieczac?
    > i czy ta opisana sytuacja jest normalna....?

    Niestety, o obowiazkowych ubezpieczeniach dowiedzialem sie takze podczas
    skladania aplikacji. Zaskoczeniem jest jej koszt.
    Mysle, ze banki jako zasade traktuja ostatnio laczenie swoich produktow z
    innymi, np. wlasnie ubezpieczeniami, ktorych nikt lub amlo osob chce (bo sa
    niepotrzebne albo malo atrakcyjne). Lecz z powodow marketingowych i
    handlowych sa dla bankow korzystne.

    Ja tez skladalem wniosek o EC MC - moje zaswiadczenie z pracy o zatrudnieniu
    i zarobkach zostalo zwrocowe - czesc finansowa wypelniala ksiegowosc (inna
    lokalizacja niz miejsce, gdzie pracuje), inne - moje dane osobowe -
    sekretarka. Dane okazaly sie pisane innym charakterem, zabraklo tez roku
    rozpoczecia mojej pracy. To sie nie spodobalo bankowi.

    W sumie ucieszylem sie ze zwrotu - to miala byc karta do rozliczania
    transakcji w euro gdy jestem za granica.
    Koszt utrzymania karty przez rok plus obowiazkowe ubezpieczenie pokryje -
    moim zdaniem - roznice kursowe wynikajace z poslugiwania sie karta innego
    systemu (VISA) i podwojne przewalutowanie.

  • 7. Data: 2003-02-22 22:25:38
    Od: <t...@g...pl>

    Marcin Kozlowski <s...@U...pl> napisał(a):

    > przelamalem moja niechec do tego banku i poszedlem zlozyc
    > wniosek o wydanie karty kredytowej

    Aha,

    Brak entuzjazmu wobec tej karty powieksza brak mozliwosci podgladu traksakcji
    przez internet. Dodzwonienie sie do kartolinii nawet teraz nie jest latwe a
    co bedzie, gdy PKO BP zobedzie wiecej klientow? Taki problem przerabialo
    PeKaO SA, klopoty sa w Raiffeisenie (tez tylko dostep telefoniczny).
    To tez podraza koszt utrzymania karty :(((

  • 8. Data: 2003-02-23 09:44:01
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    <t...@N...gazeta.pl> writes:

    > Niestety, o obowiazkowych ubezpieczeniach dowiedzialem sie takze podczas
    > skladania aplikacji.

    A bylo czytac, co napisane...

    > Zaskoczeniem jest jej koszt.

    0.06% - no po prostu straszne pieniadze, 60 groszy od tysiaca zlotych

    MJ

  • 9. Data: 2003-02-23 10:24:24
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 22 Feb 2003 22:15:18 +0000 (UTC),
    <t...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >innymi, np. wlasnie ubezpieczeniami, ktorych nikt lub amlo osob chce (bo sa
    >niepotrzebne albo malo atrakcyjne). Lecz z powodow marketingowych i

    A czytaliscie oswiadczenie jakie trzeba podpsac odnosnie tego
    ubezpieczenia ?
    Nie mialem czasu sie wczytywac w to ale wynikalo z tego chyba, ze
    ubezpieczyciel moze praktycznie od kazdego lekarza otrzymac na temat
    ubezpieczanego informacje objete tajemnica lekarska :/
    Ma ktos kopie tego oswiadcznia ?

    PS, ciekawostka, numer do splaty KK PKOBP ma juz pelna 26 cyferek :).

    PS2, jak na zywo wygladaja srebrne i zlote KK PKOBP ? Tez maja taki
    mieniacy sie brokat jak "blekitna" ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 10. Data: 2003-02-23 11:09:11
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sun, 23 Feb 2003 11:24:24 +0100, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

> [...]
    >ubezpieczyciel moze praktycznie od kazdego lekarza otrzymac na temat
    >ubezpieczanego informacje objete tajemnica lekarska :/
    Chodzi o to ubezpieczenie Assistance czy jak mu tam ? To dotyczace
    kosztow leczenia ? Chyba mam gdzies to oswiadczenie :)

    >PS, ciekawostka, numer do splaty KK PKOBP ma juz pelna 26 cyferek :).
    Tak, i dobrze :)

    >PS2, jak na zywo wygladaja srebrne i zlote KK PKOBP ? Tez maja taki
    >mieniacy sie brokat jak "blekitna" ?
    Tak, jest cos co mozna nazwac brokatem, a pasek jest srebrny :)),
    czesto sie zdarza ze sprzedawca nie wie ktora strona wkladac do POSa
    ;))

    pzdr,
    Dentarg

    --