  • 21. Data: 2005-09-02 21:44:21
    Temat: Re: PEKAO SA
    Od: trainer <t...@p...org>

    Przemek wrote:

    > Czy jest możliwość w Fortisie drukowania potwierdzeń przelewów?? Bo
    > oglądałem demo systemu Pl@net i nie widze. Pewnie jest tylko w demo tego nie
    > uwzględnili, ale wolę się upewnić.

    no cóż, spójrzmy prawdzie w oczy: chociaż z ręką na sercu każdemu
    polecam e-pakiet, a zwłaszcza jako konto rodzinne bo za wszystko
    9zł/mies, dwie osoby dostają bezpłatne przelewy i bezpłatne wszystkie
    bankomaty to jednak muszę przyznać, że ten ich pl@net wymaga trochę
    cierpliwości

    po pierwsze całe to instalowanie kluczy, certyfikatów, zwłaszcza na
    innych przeglądarkach niż IE - wymaga to trochę samozaparcia, ale za to
    nikt się nie zaloguje z innej maszyny

    po drugie sam pl@net:
    - żeby zrobić przelew dowolny musisz dopisać odbiorcę do kontrahentów (a
    potem oczywiscie go skasować, jeżeli jest to jakis np. sprzedawca z allegro)
    - jak robisz zlecenia stałe i data koncowa wypadnie w dzien wolny to
    system pokazuje błąd i automatycznie proponuje zmniejszenie liczby
    miesięcy zlecenia a nie przesunięcie daty w tym ostatnim miesiącu
    - jeżeli chodzi o szczegóły przelewów to zapomnij - jest tylko data,
    nadawca i tytuł (dla wychodzących jeszcze numer rachunku ale dla
    przychodzących - nie ma)
    - drukowania potwierdzenia nie ma, (chyba że wydrukujesz zrzut listy
    operacji z przeglądarki) - ale na dobrą sprawę po co to komu? - w dobie
    wszechobecnej elektroniki bardzo łatwo jest podrobić takie
    potwierdzenie, ale jeszcze łatwiej jest po prostu sprawdzić odbiorcy czy
    rzeczywiscie przelew przyszedł - u źródła czyli w banku B.

    ale w podsumowaniu muszę powiedzieć, że w kategorii "value for money"
    e-pakiet jest jednym z najlepszych produktów na rynku!

    trainer

  • 22. Data: 2005-09-02 21:56:16
    Od: trainer <t...@p...org>

    trainer wrote:

    > - jeżeli chodzi o szczegóły przelewów to zapomnij - jest tylko data,
    > nadawca i tytuł (dla wychodzących jeszcze numer rachunku ale dla
    > przychodzących - nie ma)

    dla porządku i prawdy:
    widzę w historii że dla przychodzących też zazwyczaj jest nr rachunku,
    chociaż dostałem taki przelew (zwrot ze sklepu za niezrealizowane
    zamówienie) gdzie zamiast "Eliksir" napisali "Credit" i tam numeru konta
    nie było, stąd wrażenie, że nie można odczytać
    swoją drogą ciekawe jak uzyskali taki efekt, pewnie przez to, że tez
    mają konto w Fortisie

  • 23. Data: 2005-09-03 08:12:21
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Dzieki za wyczerpujące wytłumaczenie.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 24. Data: 2005-09-03 08:18:29
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości
    o.chomik...

    > Ale netykieta chyba obowiązuje?

    Ciebie tez.
    Netykieta mowi, ze jesli masz jakies uwagi do posta NIE ZWIAZANE Z TEMATYKA
    GRUPY to wysylasz je na PRIV.

    --
    Pozdrowienia

  • 25. Data: 2005-09-04 19:00:31
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Przemek"
    > Czy jest możliwość w Fortisie drukowania potwierdzeń przelewów?? Bo
    > oglądałem demo systemu Pl@net i nie widze. Pewnie jest tylko w demo
    > tego nie uwzględnili, ale wolę się upewnić.

    jak już odpowiedział trainer nie ma wydruku przelewów
    można w oddziale wydrukować kopie przelewu - dostaniesz ją za darmo
    albo kazac sobie przyslac ale platne.

    jak mam zrobic przelew, co do ktorego bede potrzebowal kiedys kopii
    lub potwierdzenia przelewu faksem to wykonuje je z Inteligo
    a przelew do Inteligo z F. mam darmo :-)
    *** blad ***

  • 26. Data: 2005-09-05 08:44:20
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ciebie tez.
    > Netykieta mowi, ze jesli masz jakies uwagi do posta NIE ZWIAZANE Z

    Właśnie... a ciebie nie dotyczy?

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 27. Data: 2005-09-05 10:51:32
    Od: "Piotr" <n...@n...com>

    Dnia 2005-09-02, trainer napisał/a/o:

    > ale w podsumowaniu muszę powiedzieć, że w kategorii "value for money"
    > e-pakiet jest jednym z najlepszych produktów na rynku!
    >
    > trainer

    Jest jeszcze jedna rzecz, o której warto wspomnieć - anulowanie
    zleconego przelewu. Z poziomu Pl@nety nie ma takiej możliwości. Przez
    telefon też się nie da. Jedyną możliwością jest wysłanie poczty z
    Pl@nety z prośbbą o anulowanie przelewu. Trochę loterii w tym jest, bo
    albo zdąży to ktoś przeczytać i wykonać, albo ...

    Mi się udało :-)

    Pete