  • 1. Data: 2003-07-09 11:30:19
    Temat: Otwieranie kont przez Internet
    Od: "majus74" <m...@o...pl>

    Potrzebne mi jest zwykle konto w Szwajcari.
    Podobno jest bank, ktory pozwala je otworzyc przez Internet.

    PZDR

  • 2. Data: 2003-07-09 12:08:22
    Temat: Re: Otwieranie kont przez Internet
    Od: "***blad***" <b...@W...pl>

    >Potrzebne mi jest zwykle konto w Szwajcari.
    >Podobno jest bank, ktory pozwala je otworzyc przez Internet.

    było na liście 10 kwietnia (przemek Wrzesinski):
    dotyczyło www.postfinance.ch

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2003-07-09 13:08:06
    Od: "majus74" <m...@o...pl>

    Dzieki.

    E-mailnąłem im aplikacje

    Zanim coś podpisze chcialbym wiedzieć jakie to są te ich minimalne oplaty.

  • 4. Data: 2003-07-09 13:16:31
    Od: "Weronika Orzel" <w...@h...pl>

    Czy ktoś ma tam rachunek? Troszkę zakręcone są ich strony i nie wiem czy
    dobrze myślę - rachunek w Euro jest otwierany i prowadzony bezpłatnie?

    Wera

  • 5. Data: 2003-07-09 13:29:52
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Weronika Orzel napisał:
    > Czy ktoś ma tam rachunek? Troszkę zakręcone są ich strony i nie wiem czy
    > dobrze myślę - rachunek w Euro jest otwierany i prowadzony bezpłatnie?

    Z ichniej TOiP to nie wynika. Standardowe konto kosztuje 3 CHFy
    miesiecznie. Z tego co sie zorientowalem studiujac TOiP przez 3 minuty
    to maja progresywne oplaty od transakcji. VISA i MC za 50 CHF rocznie.
    Wyplaty z bankomatow od 4 CHF za transakcje (chyba ze incha karta w
    ichnich postomatach - wtedy free). Maja jeszcze cos elektroniczna
    portminetke, ktora mozna ladowac i rozladowywac w szwajcarskich
    bankomatach i postomatach za free (ale nie wiem co to zapies i gdzie ta
    karta dziala).

    Ot, tyle.

    Bartol

  • 6. Data: 2003-07-09 13:30:51
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik majus74 napisał:
    > Dzieki.
    >
    > E-mailnąłem im aplikacje
    >
    > Zanim coś podpisze chcialbym wiedzieć jakie to są te ich minimalne oplaty.

    Aplikowales przez Inet? Wystarczy wypelnic formaularz, czy domagaja sie
    jakichs dokumentow?

    Bartol