  • Data: 2002-09-08 07:57:58
    Temat: Re: Oszust? A co na to bank?
    Od: "PB" <d...@u...priv.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz prawo do komissyjnego otwarcia paczki na poczcie.
    > Jezeli zawartosc jest inna niz sie spodziewasz to spokojnie mozesz
    > odmowic przyjecia - jest wtedy spisywany protokol i paczka wraca do
    > nadawcy a protokol moze byc dowodem w sprawie przeciwko oszustowi.
    >
    > Zawsze mnie dziwilo, ze ludzie nie potrafia korzystac ze swoich praw ...

    otóz wyobraz sobie ze NIE MASZ TAKIEGO PRAWA !!!!!

    to ze akurat na Twojej poczcie pracownik BLEDNE zrozumial zasady i pozwolil
    Ci otworzyc paczke przed jej oplaceniem nie oznacza ze taki jest regulamin
    swiadczenia uslug pocztowych.

    Jakies 3 mce temu red. Waiss rozmawial w tej sprawie z rzecznikiem poczty,
    który po konsultacji z ich prawnikami potwierdzil ze nie ma takiej prawnej
    mozliwosci. Poczta wylacznie swiadczy uslugi przesylania i nie odpowiada za
    zawartosc paczki. Odpowiada tez przed nadawca paczki który zyczy sobie by
    odbiór nastapil dopiero po zaplaceniu kosztów.

    Inna sprawa, ze poczta jak kazdy moloch nie nadaza za naszymi czasami -
    powinni poprostu wprowadzic taka usluge w której nadawca zgadzalby sie na
    otwarcie przesylki celem weryfikacji zawartosci - no ale na to nikt jakos u
    nich nie wpadl, bo po co.