  • Data: 2002-09-08 21:37:12
    Temat: Re: Oszust? A co na to bank?
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    "Karol Marks" <K...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    news:gsmknuov2t8fs7urds3jipbk39g5g2p4bc@4ax.com

    > Ja probowalem, dwa razy.
    > Raz byla to przesylka Pocztex. Sprawa wygladala nastepujaco:
    > Pani w kasie (odbior na poczcie) bardzo niechetnie wezwala starszego
    > kasjera. Ta powiedziala, ze zanim wydadza przesylke musze ja oplacic i
    > jesli cos bedzie nie tak, to i tak nie dostane pieniedzy

    Dokładnie!

    > Czy to ze dwie kasjerki (zwykla i starszy kasjer) patrza jak otwieram
    > i ogladaja zawartosc starczy, zeby spisac protokol?

    Ten protokół jest Ci potrzebny, bo oszust przed sądem może twierdzić, że on
    w paczce wysłał zamówiony towar, a Ty tylko usiłujesz go wrobić.
    Tak samo przy dostawie do domu jeśli jest to przesyłka o większej wartości,
    to wskazane jest aby otworzyć ją przy doręczycielu - wtedy mamy przynajmniej
    jednego świadka.

    > Czy ktos zostal kiedys oszykany, ale udalo mu sie odzyskac pieniadze?
    > Prosze o szczegoly.

    Ja sam nie, ale dwie osoby z pośród moich bliskich znajomych - tak. W obu
    przypadkach udało się po kilku miesiącach odzyskać pieniądze.
    Jak postępować w tak nieprzyjemnej sytuacji, możesz przeczytać tu:
    http://groups.google.com/groups?ie=UTF-8&oe=UTF-8&as
    _umsgid=9nj9g5%24b0p%241
    @news.tpi.pl&lr=&hl=pl.

    Oczywiście bedziesz musiał sobie posklejać linka, bo głupi OE go poszatkuje.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)