eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOszust? A co na to bank? › Re: Oszust? A co na to bank?
  • Data: 2002-09-09 07:42:50
    Temat: Re: Oszust? A co na to bank?
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "alexander" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:3d7bccd4$1@news.home.net.pl

    > A teraz wyobraz sobie sytuacje w ktorej gosc kupuje odemnie drobna
    > rzecz (kwota ok 20 zl), ja wysylam mu to listem poleconym aby bylo
    > jak najtaniej a po tygodniu dostaje e-maila "ty oszuscie przyslales
    > mi pusta koperte! Otwieralem przy swiadkach i listonoszu!"
    >
    > I co robic? Koles ma swiadkow, mieszka w malej miescinie 10 tys
    > mieszkancow, listonosz to jego kolega itp itd...

    Sytuacja faktycznie dosyć przykra. Wydaje mi się, że w tym konkretnym
    przypadku należałoby zarządać od odbiorcy przesyłki pisemnego oświadczenia,
    że koperta była pusta, oraz że świadkiem jej otwarcia był doręczyciel, a
    potem na poczcie zgłosić, że przesyłkę okradziono (czego przecież wykluczyć
    też nie można!). Niech poczta sama przyciśnie doręczyciela szukając
    złodzieja w gronie swoich pracowników.

    > W jaki to sposob mam mu udowodnic ze rzeczywiscie wyslalem umowiony
    > towar He?

    Na przyszłość jakimś wyjściem dla Ciebie (jeśli często sprzedajesz przez
    Internet) może być robienie cyfrakiem fotografii wysyłanych przedmiotów -
    lepszy taki dowód, niż żaden.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1