    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Optymalizator nie działa prawidłowo
    Date: Fri, 09 Sep 2011 17:48:26 +0200

    Q napisał(a) :

    > Que?
    > Excel pokazuje mi to samo co u niego,
    > tzn.: 0.51zl odsetek przy kwocie 1010.00zl.

    O ile pamiętam, umowa, między nami ;-) , była taka, że kwota odsetek
    musi być większa niż pół grosza. Oczywiście na którymś kolejnym
    miejscu po przecinku.

    Przykład niekonsekwencji z powyższej strony:

    Podaje nam kwotę optymalną 1210,00 dla 0,61 odsetek. Dokładnie tych
    odsetek jest 0,6050000000. Dla kwoty 1210,01 będzie już 0,6050050000.

    Natomiast kolejne kwoty optymalne są już takie, że strona podaje nam
    je dla odsetek większych niż pół grosza. Ot, pierwsza następna
    1230,01 i będzie to właśnie 0,6150050000, natomiast dla 1230,00
    byłoby to 0,6150000000.

    Nic dodać, nic ująć. Sama esencja grupy dyskusyjnej o bankach, gdzie
    toczą się spory o 0,0005 gr (czytaj: pięć dziesięciotysięcznych
    grosza) :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]