  • Data: 2011-09-12 10:14:59
    Temat: Re: Optymalizator nie działa prawidłowo
    Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O ile pamiętam, umowa, między nami ;-) , była taka, że kwota odsetek
    > musi być większa niż pół grosza. Oczywiście na którymś kolejnym
    > miejscu po przecinku.

    Musi? Masz jakis konkretny bank na mysli?
    Pytam, bo kiedys zrobilem sobie w Excelu
    banalna tabelke z polgroszowkami (ale rowne, tzn. nie wieksze)
    i dziala to do dzis we wszystkich bankach (w ktorych mam konta :).

    > Przykład niekonsekwencji z powyższej strony:

    Ups - sprawdzilem tylko dla pierwszych paru wartosci,
    ale patrzac nieco dalej fakt - jest niekonsekwencja.

    > Natomiast kolejne kwoty optymalne są już takie, że strona podaje nam
    > je dla odsetek większych niż pół grosza. Ot, pierwsza następna
    > 1230,01 i będzie to właśnie 0,6150050000, natomiast dla 1230,00
    > byłoby to 0,6150000000.

    Ok, ale po co korzystac ze strony i martwic sie
    czy typ sie nie walnal w obliczeniach
    jak mozna samemu zrobic sobie taka tabelke w excelopodobnych sofcie
    w 3 minuty?