  • 1. Data: 2011-11-18 10:12:14
    Temat: Optima wyszło jak zwykle
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    W umowie generowanej w pliku pdf
    nie zapisuje wszystkich danych
    podawanych do formularza internetowego.
    Próbowałem 3 razy za każdym razem
    wpisywany numer, (troche dłuższy) domu i mieszkania
    nie jest zapisywany w umowie pisanej.

    Chyba trzeba z tym żyć, bo dodzwonić sie do nich
    to jest marnowanie czasu.

    Bogdan

  • 2. Data: 2011-11-18 10:57:20
    Temat: Re: Optima wysz?o jak zwykle
    Od: PKL <P...@i...lublin.pl>

    Do tego trochę dziwnie może być z otwieraniem

    a 2011-11-18 11:51 dostałem:
    Dziękujemy za dokonanie przelewu. W tej chwili odbywa się proces weryfikacji
    danych. Email potwierdzający zaksięgowanie środków prześlemy w przeciągu 2 dni
    roboczych.

    poślizg mają chyba jeszcze lepszy niż Alior

  • 3. Data: 2011-11-18 11:51:04
    Temat: Re: Re: Optima wysz?o jak zwykle
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    dostalem to samo, czyli moje 2 kola ktore tam poszly beda lezaly w
    sumie 5 dni bez procentu, milo :)))

  • 4. Data: 2011-11-18 12:22:57
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Sunwicku!

    W piątek, 18 listopada 2011, o godz. 12:51:04, napisałeś na temat: "Optima
    wysz?o jak zwykle"
    sunwick s...@W...op.pl, news:jkhcc7lbamn49hp2cslhd438pmi6rbcm9e@4ax.com

    > dostalem to samo, czyli moje 2 kola ktore tam poszly beda lezaly w
    > sumie 5 dni bez procentu, milo :)))

    Możliwe, że procent jednak będzie tylko ten e-mail potwierdzający się opóźni...
    Daj koniecznie znać jak było/jest z tymi procentami gdy już będziesz miał token.

    --
    Hej!
    TZ

    - Wątroba była cały dzień śledziona -

  • 5. Data: 2011-11-18 12:26:40
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 18 Nov 2011 13:22:57 +0100, TZ napisał(a):

    > Możliwe, że procent jednak będzie tylko ten e-mail potwierdzający się
    > opóźni... Daj koniecznie znać jak było/jest z tymi procentami gdy już
    > będziesz miał token.

    Bardziej mnie martwi kiedy tak naprawdę będą księgować sesje
    przychodzące. Przelew poszedł wczoraj 3 sesją, a automat poinformował
    mnie o otrzymaniu 1 zł o godzinie, która odpowiadała raczej 1 sesji
    dzisiejszej. Wg regulaminu księgowanie jest najpóźniej następnego dnia
    roboczego po wpływie środków do banku. Jeśli to będzie reguła a nie
    wyjątek, to nie wygląda to ładnie.

  • 6. Data: 2011-11-18 13:28:03
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Jureq!

    W piątek, 18 listopada 2011, o godz. 13:26:40, napisałeś na temat: "Optima
    wysz?o jak zwykle"
    jureq j...@X...to.z.adresu.Xop.pl, news:ja5iu0$44g$1@news.lublin.pl

> [...]
    > przychodzące. Przelew poszedł wczoraj 3 sesją, a automat poinformował
    > mnie o otrzymaniu 1 zł o godzinie, która odpowiadała raczej 1 sesji

    Wg. mnie OK.
    Nie wiem z jakiego banku wysyłałeś 3 sesją, może się nie załapał na ostatnią
    przychodzącą? Albo e-mail miał opóźnienie.
    BGŻ przychodzące 11:00-12:00 16:00-17:00 18:00-19:00
    [może BGŻOptima ma inaczej?]

    Ja z Inteligo załapałem się na ostatnią sesję wychodzącą 15:00, czyli w BGŻ
    powinien być na drugą przychodzącą.
    A e-mail potwierdzający (Dziękujemy za dokonanie inicjującego przelewu...)
    dostałem następnego dnia, nadany 16:52.

    > Wg regulaminu księgowanie jest najpóźniej następnego dnia roboczego po wpływie
    > środków do banku. Jeśli to będzie reguła a nie wyjątek, to nie wygląda to
    > ładnie.

    Sprawdzisz (sprawdzimy:) to dopiero gdy dostaniemy tokeny i będzie możliwość
    zalogowania się do BGŻOptima :)

    --
    Hej!
    TZ

    - Woda słona zawiera w sobie sól a słodka cukier -

  • 7. Data: 2011-11-18 13:56:06
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    i juz zalozone :) szybko...
    podobno token wlasnie wyslali. weryfikacja przebiagla b. szybko -
    kilka godzin.

    pozdro.

  • 8. Data: 2011-11-21 06:43:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jureq" ja5iu0$44g$...@n...lublin.pl

    > Bardziej mnie martwi kiedy tak naprawdę będą księgować sesje

    Ja mam złe wspomnienia z BGŻ, jeśli chodzi o sesyjności. :)
    Akurat mnie interesowały sesje wychodzące.

    > przychodzące. Przelew poszedł wczoraj 3 sesją, a automat poinformował

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'