  • 1. Data: 2014-06-18 09:01:31
    Temat: Optima BGZ-konto oszczedne?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Z informacji na infolinii od 18.06 nowa promocja dla nowych srodkow 3,5% do
    100 tys. z badaniem salda na 17.06. Tabela ma sie ukazac na stronie, bo jest
    jeszcze stara. Czyli zachowanie bylo prawidlowe z wycofaniem calosci
    wkladow.

  • 2. Data: 2014-06-18 09:34:24
    Temat: Re: Optima BGZ-konto oszczedne?
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    W dniu środa, 18 czerwca 2014 09:01:31 UTC+2 użytkownik Krzysztof napisał:

    > Czyli zachowanie bylo prawidlowe z wycofaniem calosci wkladow.

    Prawidłowe, bo pojawił się rachunek oszczędnościowy na 4%.

  • 3. Data: 2014-06-18 11:49:48
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "az.anonim" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    W dniu środa, 18 czerwca 2014 09:01:31 UTC+2 użytkownik Krzysztof napisał:

    > Czyli zachowanie bylo prawidlowe z wycofaniem calosci wkladow.

    Prawidłowe, bo pojawił się rachunek oszczędnościowy na 4%.
    ----------------
    Smart nie jest alternatywa dla Optimy, bo masz jedna wyplate, raczej to
    substytut lokaty na krotki okres.

  • 4. Data: 2014-06-18 12:09:34
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    W dniu środa, 18 czerwca 2014 11:49:48 UTC+2 użytkownik Krzysztof napisał:

    > Smart nie jest alternatywa dla Optimy, bo masz jedna wyplate, raczej to
    >
    > substytut lokaty na krotki okres.

    Oczywiście zależy jak często uszczuplasz te środki. Dla kogoś kto robi to nie
    częściej niż raz w m-cu - może to być ciekawą alternatywą.

    Zwłaszcza, że możesz przelać środki (via ror) na dowolne konto a w optimie musisz to
    robić lewą reką przez prawe ucho, czyli przez rachunek powiązany.

  • 5. Data: 2014-06-18 16:10:44
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2014-06-18 09:01, Krzysztof pisze:
> [...]
    > do 100 tys. z badaniem salda na 17.06. Tabela ma sie ukazac na stronie,
    > bo jest jeszcze stara. Czyli zachowanie bylo prawidlowe z wycofaniem

    Szkoda, że dla reszty 2,5% (<100k).

  • 6. Data: 2014-06-18 20:33:56
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Klebespachtel" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > do 100 tys. z badaniem salda na 17.06. Tabela ma sie ukazac na stronie,
    > bo jest jeszcze stara. Czyli zachowanie bylo prawidlowe z wycofaniem

    Szkoda, że dla reszty 2,5% (<100k).
    ---------------
    Chyba troche interesujesz sie swoimi pieniedzmi, takie zagranie BGZ nie bylo
    zaskoczeniem
    Przed 25.08 nalezy operacje wycofania powtorzyc, bo jezeli znow bedzie cos
    promocyjnego, to wszystko mozliwe, ze na podobnej zasadzie

  • 7. Data: 2014-06-18 20:52:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof" 53a13949$0$2152$6...@n...neostrada.pl

    > Z informacji na infolinii od 18.06 nowa promocja dla nowych srodkow 3,5% do

    Mille daje: 4% na lmobilnej, 4.5% na lmobilnej dla pełnego kąta
    i 4% na oszczędnym dla pełnego kąta -- niewiele z tego pojmuję,
    ale co najmniej 4% można ściągnąć, choć do pułapu chyba 25kpln.

    Pełen kąt już mam -- wkrótce być może wypróbuję fachowców. ;)

    BZWBK chyba tez coś daje na lmobinej, ale nie jestem pewien.

    Meritum daje lokaty na więcej niż 3.5% -- chyba 365 i 370...

    Optima ma jedną zaletę -- można wielokrotnie pobierać
    w miesiącu za free. Ma też wadę -- tylko na jedno konto.

    IMO masturbacja Optimą nie ma uzasadnienia.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2014-06-18 21:35:28
    Od: "Olo" <p...@i...pl>

> [...]

    w miesiącu za free. Ma też wadę -- tylko na jedno konto.

    IMO masturbacja Optimą nie ma uzasadnienia.

    To o jaki kąt chodzi ???

  • 9. Data: 2014-06-18 23:12:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olo" lnspln$34i$...@n...news.atman.pl

    > To o jaki kąt chodzi ???

    2pi, albo inaczej -- 360° w skali Beauforta... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Kingsajzowy Olo w Cafe Biba, bekonik, woda kranowa...

    Ca wapń,
    Fe żelazo,
    Bi bizmut,
    Ba bar
    Be beryl
    Ko ????
    Ni nikiel
    K potas

    Reszty składników (Mata Hari, rwał twoja nać!) nie znam. ;)

    Znam inne -- CaMgAlSiFeCONa. :) Ale nie wiem, czy prawdziwe. ;)

  • 10. Data: 2014-06-19 13:38:04
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Oferty, ktore wymieniacie, nie sa kontami oszczednosciowo- rozlicz. tak jak
    w Optimie. Generalnie polaczenie Optimy np. z Aliorem pozwala zasilac czesto
    nieoprocentowany rachunek, a pieniadze, jeszcze tego samego dnia II czy III
    sesja moga poplynac do innego banku. Czyli reasumujac dla wielu optima jest
    poniekad oprocentowanym ROR, jak dobrze zestawi sie ja z innym bankiem.
    Te oferty na 4% albo sa lokatami albo kontami oszcz. z jedna wyplata w
    miesiacu.
    Na razie nie widze specjalnej alternatywy dla Optimy, z ktorej moge wiele
    razy wyplacac.