  • 1. Data: 2011-06-19 08:20:03
    Temat: [mBank] Oprocentowanie negocjowalne
    Od: MK <m...@i...pl>

    Mam troche kasy na lokatach jednodniowych w mBanku, ale oprocentowanie
    ich w stosunku do inflacji jest coraz bardziej niekorzystne. Czy ktos
    z Was probowal juz negocjowac oprocentowanie lokat w mBanku?
    Zastanawiam sie przy jakich kwotach mozna uzyskac rozsadne warunki...

    MK

  • 2. Data: 2011-06-19 08:33:18
    Temat: Re: [mBank] Oprocentowanie negocjowalne
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    MK wrote:
> [...]
    > z Was probowal juz negocjowac oprocentowanie lokat w mBanku?
    > Zastanawiam sie przy jakich kwotach mozna uzyskac rozsadne warunki...

    Zaden problem. Trzeba mieć tylko jakieś dwa, trzy MPLN...
    :-)

    witrak()

  • 3. Data: 2011-06-19 09:17:05
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 19 Jun 2011 01:20:03 -0700, MK napisał(a):

> [...]
    > Was probowal juz negocjowac oprocentowanie lokat w mBanku? Zastanawiam
    > sie przy jakich kwotach mozna uzyskac rozsadne warunki...

    Ja się nie spotkałem ale kto wie - może i można ale nigdy nikt nie
    pytał ;)
    Do dzisiaj OF ma całkiem niezła ofertę na 3 m-c, więc może cześć tam
    wrzucić.

    Xenocide

  • 4. Data: 2011-06-19 10:26:55
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-06-19 11:17, xbartx pisze:

> [...]

    Z kim tam można negocjować, bo chyba nie z mLinią?

  • 5. Data: 2011-06-19 10:30:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 19 Jun 2011 12:26:55 +0200, Bogdan B. napisał(a):

    > Z kim tam można negocjować, bo chyba nie z mLinią?

    Są przecież jacyś opiekunowie klienta czy jak oni się tam zwą. Poza tym
    pamiętam, że ktoś kiedyś pisał na grupie, że otrzymał możliwość wypłaty
    ze wszystkich bankomatów za free bez ponoszenia opłaty, więc coś tam
    można.

    Xenocide

  • 6. Data: 2011-06-19 10:51:00
    Temat: Re: Oprocentowanie negocjowalne
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 19 Cze, 12:30, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > pamiętam, że ktoś kiedyś pisał na grupie, że otrzymał możliwość wypłaty
    > ze wszystkich bankomatów za free bez ponoszenia opłaty, więc coś tam

    Ja pisalem :). Osoby, ktore maja stale wplymy maja przydzielonego
    doradce, czy sie pisze, czy dzwoni to kieruja do niego, a jak
    niedostepny to proponuja, ze oddzwoni.

    MK

  • 7. Data: 2011-06-19 13:50:57
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-06-19 12:51, MK pisze:

    > Ja pisalem :). Osoby, ktore maja stale wplymy maja przydzielonego
    > doradce, czy sie pisze, czy dzwoni to kieruja do niego, a jak
    > niedostepny to proponuja, ze oddzwoni.

    A jak z kompetencjami takich prywatnych doradców?
    Bo moje doświadczenia z bankami marmurkowymi są takie, że to wiele
    hałasu o nic (co prawda było to dość dawno)?

  • 8. Data: 2011-06-19 14:18:05
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 19 Cze, 15:50, "Bogdan B." <g...@r...pl> wrote:

    > A jak z kompetencjami takich prywatnych doradców?
    > Bo moje doświadczenia z bankami marmurkowymi są takie, że to wiele
    > hałasu o nic (co prawda było to dość dawno)?

    Nie mialem (na szczescie) wielu okazji zeby sprawdzic. Preferuje
    samoobsluge. To co moge powiedziec, ze nie staraja sie nachalnie
    sprzedawac produktow. Mi zaproponowano jakas strukture, poprosilem o
    przeslanie maila z informacjami i powiedzialem, ze jak sie zapoznam i
    bede zainteresowany to sie odezwe. Opiekun juz nie wracal do tego
    tematu.
    Jedyna niestandardowa rzecza o jaka poprosilem bylo zwolnienie z oplat
    za wyplaty ze wszystkich bankomatow, wydali mi debit gold i zdjeli
    oplaty za jej uzywanie (bez koniecznosci wykonywania transakcji
    bezgotowkowych). Kiedys pytalem tez o IKE z rachunkiem maklerskich,
    powolalem sie na to, ze takie prowadzi DI BRE, ale tu dostalem
    odpowiedz, ze nie ma takiej mozliwosci i jak chce skorzystac to musze
    sie kontaktowac bezposrednio z DI BRE.
    Teraz moze sprawdze jak zareaguja na propozycje podniesienie
    oprocentowania na lokacie, ale obawiam sie, ze to bedzie standardowa
    lokata i zwiekszone oprocentowanie nie pokryje strat zwiazanych z
    obelkowaniem...

    MK

  • 9. Data: 2011-06-19 15:25:50
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 19.06.2011 10:33, witrak() wrote:

    > Zaden problem. Trzeba mieć tylko jakieś dwa, trzy MPLN...
    > :-)

    Powaga? Gdzie tak chętnie negocjują oprocentowanie lokat jednodniowych?

  • 10. Data: 2011-06-19 23:19:51
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 19 Jun 2011 15:50:57 +0200, Bogdan B. napisał(a):

    > A jak z kompetencjami takich prywatnych doradców?
    > Bo moje doświadczenia z bankami marmurkowymi są takie, że to wiele
    > hałasu o nic (co prawda było to dość dawno)?

    Znajomy robi w mBanku spore obroty (spore w sensie setki tysięcy
    miesięcznie) i nie narzeka na swojego doradcę. Nawet ostatnio mi pisał, że
    niestety tamten odchodzi i nie wie kogo teraz dostanie. Wiec są i
    kompetentni, tylko pewnie oddelegowani w pierwszej kolejności do tych
    zamożniejszych.

    I jeszcze BTW negocjowania: dostał raptem 0,05% więcej na jednodniowej.
    Więc nie ma co liczyć na cuda.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl