  • 21. Data: 2005-05-08 11:02:42
    Temat: Re: Oplaty w VW Banku direct - 3 pytania PRnews.pl
    Od: "anii" <a...@k...com>

    > Wina, wina, wina daaaaaaaaajcie :D

    Sory, ale dla mnie skopromitowałeś się będąc predtorianinem mbanku, więc
    posty nawet poważne traktuje z przymr. łoka

    anii

  • 22. Data: 2005-05-08 12:28:53
    Temat: Re: OT: Nowomowa (bylo: Oplaty w VW Banku...)
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 8 May 2005 10:20:10 +0200, "Slawek Kos" <s...@p...com> wrote:

    >Amra popisal sie nieznajomoscia jezyka ojczystego i nie ma co dorabiac do
    >tego filozofii.

    Mylą ci się dziedziny. To nie filozofia, to językoznawstwo.

    >Zastosowal kalke z jezyka angielskiego zapominajac ze JEST odpowiednie
    >polskie slowo (i to nie jedno).
    >Zamiast o "ekskluzywnosci" tego materialu mogl byl pisac np. o "wylacznosci"
    >Zapozyczenia sa przydatne jesli mamy do czynienia z nowym zjawiskiem nie
    >majacym jeszcze polskich okreslen.

    Co nie zmienia faktu, że zapożyczenia zbyteczne również wchodzą do
    "obiegu", niezależnie od twojej oceny tego zjawiska.

    >Nic takiego w stosunku do okreslenia "ekskluzywny" nie wystepuje - nie jest
    >"w powszechnym uzyciu" w tym znaczeniu w ktorym go Amra uzyl - nie zmyslaj.

    Rozejrzyj się dookoła. Jest powszechnie używane przez media. W prasie,
    radiu, telewizji, internecie. Wpisz sobie w google "ekskluzywny
    wywiad".

    Ja również nie jestem z tego powodu szczęśliwy, ale nie ma się co
    zżymać. Trzeba się odprężyć i przyzwyczaić.
    Dokładnie na ten temat pisałem pracę magisterską :) Może dlatego mam
    więcej dystansu niż ty, panie purysto ;)

    G.

  • 23. Data: 2005-05-08 12:33:06
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    anii napisał(a):

    > Sory, ale dla mnie skopromitowałeś się będąc predtorianinem mbanku, więc
    > posty nawet poważne traktuje z przymr. łoka

    Wybaczam.

  • 24. Data: 2005-05-08 14:53:13
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mylą ci się dziedziny. To nie filozofia, to językoznawstwo.

    ;-)

    > Rozejrzyj się dookoła. Jest powszechnie używane przez media. W prasie,
    > radiu, telewizji, internecie. Wpisz sobie w google "ekskluzywny
    > wywiad".

    Mnie nie interesuje wenetrzny zargon zawodowy mediow - to nie moj zawod (w
    moim tez bywa sporo zbednych zapozyczen ;-))
    Prase czytam, z innymi mediami tez miewam stycznosc i uwazam ze nie masz
    racji - to nie jest powszechnie spotykany zwrot w relacjach
    media-publicznosc.

    > Ja również nie jestem z tego powodu szczęśliwy, ale nie ma się co
    > zżymać. Trzeba się odprężyć i przyzwyczaić.

    Po czym poznajesz, ze sie zzymam i nie jestem odprezony?
    ;-)

    > Dokładnie na ten temat pisałem pracę magisterską :) Może dlatego mam
    > więcej dystansu niż ty, panie purysto ;)

    Pu...-co? Nie chciales mnie czasem obrazic?
    :-)

    --
    Pozdrowienia

  • 25. Data: 2005-05-08 15:27:09
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 8 May 2005 16:53:13 +0200, "Slawek Kos" <s...@p...com> wrote:

    >Po czym poznajesz, ze sie zzymam i nie jestem odprezony?
    >;-)

    Po "pierdu, pierdu" :-)))

    >Pu...-co? Nie chciales mnie czasem obrazic?

    Ależ nie, człowieku dbający przesadnie o czystość i poprawność języka
    :)

    G.

  • 26. Data: 2005-05-08 15:29:05
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Rozejrzyj się dookoła. Jest powszechnie używane przez media. W prasie,
    > radiu, telewizji, internecie. Wpisz sobie w google "ekskluzywny
    > wywiad".

    *około 1,430 w języku Polski dla zapytanie "ekskluzywny wywiad".*
    Brrrr, sporo tego, ale:
    *około 41,000 w języku Polski dla zapytanie ekskluzywny.*

    Czyli _powszechnie_ to raczej jeszcze jest
    używany w pierwotnym znaczeniu.

  • 27. Data: 2005-05-08 18:58:55
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Serdecznie zapraszam, bo to chyba wersja eksluzywna w sieci i nie tylko? :)

    Kurwa mac, co to znaczy ekskluzywna? Robiles wywiad w najdrozszym hotelu
    na Bahamach?

    Po polsku nazywa sie to "na wylacznosc".

    Bartol

  • 28. Data: 2005-05-08 19:32:23
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > Kurwa mac, co to znaczy ekskluzywna? Robiles wywiad w najdrozszym hotelu
    > na Bahamach?
    >
    > Po polsku nazywa sie to "na wylacznosc".

    OK, widze ze watek w tej kwastii sie rozwinal i umarl zanim ja tu
    przylazlem. Tak to jest, jak sie czyta posty raz na kilka dni. Ale
    ekskluzywny wywiad dziala na mnie jak plachta na byka. ;-)

    Bartol

  • 29. Data: 2005-05-08 19:38:30
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 08 May 2005 21:32:23 +0200, Bartol Partol
    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    >OK, widze ze watek w tej kwastii sie rozwinal i umarl zanim ja tu
    >przylazlem. Tak to jest, jak sie czyta posty raz na kilka dni. Ale
    >ekskluzywny wywiad dziala na mnie jak plachta na byka. ;-)

    znaczy jak mbank i BPH razem wzięte? :)
    a dlaczego tak nie działa na ciebie zonk? ;-P

  • 30. Data: 2005-05-08 19:44:29
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotr Gralak napisał:

    > znaczy jak mbank i BPH razem wzięte? :)

    eeeee, mBank i BePeHahaha to kaszka z mleczkiem.

    > a dlaczego tak nie działa na ciebie zonk? ;-P

    Bo to obora lokalna, a ekskluzywny wywiad to obora narodowa. ;-)

    Bartol