  • Data: 2010-02-08 15:57:26
    Temat: Re: Opłaty
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik kris k...@p...onet.pl ...

    > że nie ze wszystkimi to fakt. Wszędzie są jakieś wybitne jednostki.
    > Wiekszość obrazonych na jakąś instytucje finansowa wraca do niej w
    > podskokach gdy pojawi się jakaś atrakcyjna oferta,.
    > Szczególnie depozytariusze liczyc potrafią. Skoro co niektórzy
    > potrafią kilkadziesiat kont oszczędnościowych zakładac aby zyskać na
    > kazdym z nich 1 grosz to tym bardziej wrócą w podskokach do
    > znienawidzonej instytucji gdy będzie możliwość zarobienia dwóch groszy
    > wiecej;))) A czytajac od dłuższwego czasu ta grupę to widze że
    > niektórzy jej userzy machali ręka w strone conajmniej kilkunastu juz
> [...]

    wiesz, jednego jestem pewien - za jakis czas likwiduje konto w polbanku i
    jestem wrecz pewien, ze dopóki bedzie obowiazywał ich system komputerowy z
    instalowaniem certyfikatów - nie zaloze u nich konta, no chyba, ze beda
    mieli jakas naprawde super oferte, wyprzedzajacą rynek o dwie długosci. Ale
    w to nie wierze.