    Date: Sun, 6 Nov 2022 10:57:48 +0100
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Opłata za prowadzenie konta

    W dniu 05.11.2022 o 17:23, Michał Jankowski pisze:
    > Czy to ma jakieś znaczenie, że banki, zamiast nic nie liczyć za
    > prowadzenie konta po spełnieniu warunków, liczą:
    > 1. Opłata miesięczna 25 zł
    > 2. Zwrot opłaty miesięcznej -25 zł?
    > I czy aby się nie okaże, że mam wykazać 25 zł dochodu...

    Wydaje mi się, że ma to znaczenie przede wszystkim marketingowe. Gdyby
    Ci tej opłaty nie naliczali, to byś nei był tak szczęśliwy, jak jesteś,
    gdy Ci 25 zł oddają. To coś jak 500+. Można było odliczać od podatku,
    ale wówczas byś sobie raz do roku przypominał o dobrodziejstwie płynącym
    z pozostawaniu przy władzy PIS. Z podatkowego punktu widzenia
    potraktował bym to jak fakturę korygującą. Pomylili się naliczając opłatę.
    --
    Robert Tomasik