    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Opłata za nieaktywowaną kredytówkę z 2008 r.
    Date: Tue, 27 Jun 2017 12:31:08 +0000 (UTC)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Jeszcze kwestia czemu nie przysylali nowych kart - adres sie zmienil,
    > czy bank uwaza, ze umowa przestala obowiazywac.
    > Ale jesli nie przyslali, to tym bardziej - za co niby te pieniadze.

    Adres jest ten sam. Dowiedziałem się że przesłali jeszcze jedną, która też
    nie była aktywowana i straciła ważność w 2012 r. Na razie napisałem taką
    reklamację - paląc głupa i chcąc sprowokować ich do wyjaśnienia sprawy:

    "W związku z otrzymaniem wyciągu z rachunku kart kredytowych nr 6/2017
    nadanego dnia 20 czerwca 2017 r., zawierającego informację o kwocie
    zadłużenia w wysokości 30 zł informuję, że nie jestem posiadaczką karty,
    za którą zostało dokonane naliczenie opłaty. Nie posiadam żadnej karty
    kredytowej wydanej przez Alior Bank, w związku z tym proszę o informację,
    z jakiego powodu otrzymałam powyższe pismo. Jednocześnie informuję, że do
    czasu otrzymania wyjaśnień nie widzę podstaw do uiszczania na Państwa
    rzecz jakichkolwiek opłat wskazanych w otrzymanym wyciągu."

    Podjadę dziś do mamy, zobaczę jakie jeszcze papiery ma, ale o ile nie
    znajdzie się umowa, to dam mamie do podpisu, wyślemy to i zobaczymy...

    > A jesli te 20zl stare ... to pewnie juz przedawnione.

    A okres przedawnienia nie wynosi 10 lat? PP zasugerował, że te 20 zł mogą
    wynikać z tego, że Alior przejął BPH 3 miesiące temu i naliczają sobie od
    tamtej pory co miesiąc... zobaczę czy na 100% nie ma żadnych wyciągów, np.
    sprzed miesiąca.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]