  • Data: 2005-08-17 06:54:55
    Temat: Re: Opłata administracyjna???
    Od: "kubakj" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przepraszam, jeśli to jest znana sprawa, ale zobaczyłem dziś w gazecie
    > reklamę linii lotniczej do Londynu "od 19 zł". Plus mniejszym drukiem
    > opłaty lotniskowe i podatki 46 zł.
    >
    > Plus jeszcze mniejszym drukiem "opłata administracyjna w wysokości
    > 10.52 zł przy płatności kartą kredytową i 2.52 zł przy płatności kartą
    > debetową od każdego pasażera i każdego lotu w jedną stronę".
    >
    > Co to za dziwoląg jest? Jak oni niby chcą odróżnić kartę kredytową od
    > debetowej? Oraz po co? I czy w ogóle to jest zgodne z czymkolwiek?
    >
    > Zwracam uwagę, że to nie jest strona WWW w Pernambuco, które może
> [...]

    W USA kazda debetowa MC czy VC ma napisa DEBIT VISA/ CHECK VISA lub hologram
    "debit" w hologramie MC zamiast kontynetow. KAzda karta z USA ma zapisane czy
    jest kredytowka czy debetowka czy obciazeniowa czy jeszcze jakas. Nie wiem, czy
    w Polsce juz te standardy dotarly i zapisuja te informacje, bo jezcze niedawno
    to adres weryfikowac mozna bylo na polowie kart. Dodatkowo pytam: jakie karty
    mozna uzyc w obcym bankomacie i sprawdzic saldo konta/kredytu? Nie chodzi mi o
    euronet, a np karta Pekao w bankomacie BZ WBK, itp.