  • 1. Data: 2002-03-29 08:54:37
    Temat: Opinia o BZWBK - konto firmowe
    Od: "Michał Ścioch" <p...@s...home.pl>

    Witam grupowiczów
    Założyłem własną działalność jednoosobową i został mi
    już tylko wybór banku. Ze względu na bliskość oddziału
    i wygodną obsługę przez internet skłaniam się ku BZWBK,
    ale... zawsze warto spytać kogoś doświadczonego.
    Jak oceniacie ten bank (konto firmowe)?
    30 zł za otwarcie rachunku i 30 zł co miesiąc za prowadzenie
    to dużo czy mało na tle innych banków?
    Dzięki za sugestie

    Pozdrawiam

    Michał Ścioch
    --
    Prezentacje multimedialne, katalogi produktów na CD-ROM
    www.starsoft.home.pl

  • 2. Data: 2002-03-29 08:58:17
    Temat: Re: Opinia o BZWBK - konto firmowe
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl>

    skłaniam się ku BZWBK,
    > Jak oceniacie ten bank (konto firmowe)?
    > 30 zł za otwarcie rachunku i 30 zł co miesiąc za prowadzenie
    > to dużo czy mało na tle innych banków?
    > Dzięki za sugestie

    W sam raz.

    CEZ

  • 3. Data: 2002-03-29 09:07:01
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Michał Ścioch" <p...@s...home.pl> napisał w wiadomości

    > Jak oceniacie ten bank (konto firmowe)?
    > 30 zł za otwarcie rachunku i 30 zł co miesiąc za prowadzenie
    > to dużo czy mało na tle innych banków?

    Sam porownaj np
    http://www.multibank.pl/biznes/multikonto.jhtml
    http://www.inteligo.pl/oferta/ile-to-kosztuje.html
    http://info.mbank.com.pl/mbiznes.html

    Maciej

  • 4. Data: 2002-03-29 09:53:18
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > http://www.inteligo.pl/oferta/ile-to-kosztuje.html
    > http://info.mbank.com.pl/mbiznes.html

    nie masz "marmurka"

    ania

  • 5. Data: 2002-03-29 10:54:43
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@I...tobis.pl>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości

    > nie masz "marmurka"

    I spróbuj odpalić przelew za granicę ;->>>

    --
    *****
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-03-29 11:21:10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Slawomir Tobis" <u...@I...tobis.pl> napisał w
    wiadomości news:a81h6j$p6c$1@news.onet.pl...

    > I spróbuj odpalić przelew za granicę ;->>>

    Wiesz, jednemu sa potrzebne przelewy zagraniczne, a drugiemu przelewy smsami
    lub emailem. Kazdy chyba powinien sam sie zastanowic nad tym jakich uslug
    bedzie potrzebowal.
    Kiedys Lidka napisala o tym kilka slow, mysle ze warto przypomiec
    http://faq4pbb.netforia.pl/index.php?id=40&start=1

    Maciej

  • 7. Data: 2002-03-29 11:35:26
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Slawomir Tobis" <u...@I...tobis.pl> wrote in message
    > Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości

    > I spróbuj odpalić przelew za granicę ;->>>

    MultiBank to marmurek, w którym bardzo niedługo będą przelewy zagraniczne
    :-)

    K. Kowalski

  • 8. Data: 2002-03-29 11:37:00
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Michał Ścioch" <p...@s...home.pl> wrote in message
> [...]
    > Jak oceniacie ten bank (konto firmowe)?
    > 30 zł za otwarcie rachunku i 30 zł co miesiąc za prowadzenie

    Miałem osobiście. Nie polecam. To znaczy nie mam jakiś narzekać na to konto,
    ale kiedy w maju wystartowało Inteligo uznałem, że po cholerę płacić 30 zł
    za coś co mogę mieć za darmo. Patrząc wstecz nie żałuję decyzji. Wręcz
    przeciwnie.
    W tej chwili jeśli chcesz mieć tani marmurek to zobacz MultiBank.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 9. Data: 2002-03-29 16:19:44
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@I...tobis.pl>

> [...]
    > bedzie potrzebowal.
    > Kiedys Lidka napisala o tym kilka slow, mysle ze warto przypomiec

    Ładne i wyczerpujące, przynajmniej po pobieżnym przejrzeniu.
    Mnie prawdopodobnie niedługo już nie będą potrzebne wychodzące przelewy
    zagraniczne, więc zamykam konto w BZWBK i zostanę (przynajmniej na razie) w
    Inteligo (BTW mają ciut lepsze kursy walut niż BZWBK). Natomiast przy
    określonych wymaganiach mogę rachunek bieżący w BZWBK polecić - korzystałem
    dokładnie 7 lat. Przez ten czas była tylko jedna wpadka, gdy coś poszło
    sybirem zamiast eliksirem.

    --
    *****
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2002-03-30 14:15:32
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 29 Mar 2002 12:35:26 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> wrote:

    >MultiBank to marmurek, w którym bardzo niedługo będą przelewy zagraniczne
    >:-)

    No popatrz, ja jakos zadnego mamuru nie zauwazylem :-)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl