  • 1. Data: 2013-11-22 17:04:44
    Temat: OpenFinance - kolejne drobne rzeczy
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    I jeszcze jedna fajna rzecz w OF - przysłali mi nową KK. Jest
    przeźroczysta (mniej więcej)! Antenka jest świetnie widoczna i przez to
    łatwa do odpowiedniego potraktowania.

    Ale żeby nie było za fajnie - nie działa aktywowanie karty przez www,
    trzeba zadzwonić. No i reklamowane przez nich nadawanie pinu przez net
    też nie działa.
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2013-11-22 20:43:02
    Temat: Re: OpenFinance - kolejne drobne rzeczy
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu piątek, 22 listopada 2013 17:04:44 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:
> [...]
    >

    > Ale żeby nie było za fajnie - nie działa aktywowanie karty przez www,
    >
    > trzeba zadzwonić. No i reklamowane przez nich nadawanie pinu przez net

    Visa czy MC?

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2013-11-22 21:53:00
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Visa czy MC?

    MC

    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2013-11-23 08:33:18
    Od: em <e...@g...com>

    Podobno Visy już nie wydają. Ci co mieli Visy, po terminie ich ważności dostają MC.