  • Data: 2014-04-29 20:30:26
    Temat: Re: Open Finance opłaty
    Od: g672 <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja mam konto optymalne i naliczyli mi opłatę. :(
    > Na razie wysłałem pytanie przez formularz na www.
    > Zobaczymy co będzie.

    W nawiązaniu do przesłanej przez Pana wiadomość o treści:
    ,, Witam.Dlaczego naliczono mi opłatę za prowadzenie rachunku do konta
    optymalnego??? ..."
    uprzejmie informuję, że próbowałam skontaktować się z Panem
    telefonicznie. Niestety, nie udało się nawiązać połączenia. Chciałabym
    przekazać Panu, że posiada Pan obecnie pakiet Rachunek Oszczędnościowo
    Rozliczeniowy - Promocja z nagrodą, aby powyższe opłaty nie naliczały
    się należy zmienić bezpłatnie pakiet konta, poprzez dyspozycję wydaną
    telefonicznie. Proszę zatem o kontakt w dogodnym terminie.

    W razie dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta

    Dobre ;)