    From: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Opcja jest tylko ze nie działa ;-)
    Date: 13 Oct 2002 13:25:07 GMT

    Dnia 13 Oct 2002 12:35:42 GMT,
    osoba podpisana: Budzik <b...@p...onet.pl>
    napisała:
    > Osobnik posiadający mail'a k...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    [...]
    > Mnie tam się wydaje że przelew do US to jest przelew do US, a nie podatek
    > dla gminy. To przecież US przyjmują przelewy w specjalnym formacie, stąd
    > osobna funkcja, natomiast urzędy gmin i jakie tam jeszcze istnieją
    > przyjmują normalne przelewy, więc przelewaj normalnym przelewem.

    Wiem, że przyjmują bo płaciłem. Wiem też, że na druczku przelewu który
    doastałem, format jest taki jak do US więc myślałem, że przejdzie.
    Natomiast, szanowi odpowiadający, zdaje się że zgubili sens mojej
    wwypowiedzi: opcja jest ale nie działa - może niech ktoś faktycznie
    sobie wklapie przelew do _US_ z przyszłą datą? I podzieli się z grupą
    "czy się daje"

    KJ

    --
    Anyone can make an omelet with eggs. The trick is to make one with none.