  • 1. Data: 2013-11-02 01:02:51
    Temat: Okradną cię przez komórkę z oszczędności w banku
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Okradną cię przez komórkę z oszczędności w banku! Tak jak panią
    Karolinę! ,,Cyber złodzieje nie próżnują! Co chwila w sieci pojawiają
    się coraz bardziej wymyślne programy, dzięki którym hakerzy mogą z
    łatwością dostać się do naszych pieniędzy. Nieważne czy korzystamy z
    banku przez telefon czy przez komórkę. Wystarczy chwila nieuwagi i...
    możemy pożegnać się z oszczędnościami.
    http://finanse.wp.pl/banki.html

    --
    animka

  • 2. Data: 2013-11-02 15:05:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się do naszych pieniędzy. Nieważne czy korzystamy z banku przez telefon
    > czy przez komórkę. Wystarczy chwila nieuwagi i... możemy pożegnać się z

    Dawniej napadano na osoby, które wypłaciły większą kwotę z banku. Później,
    jak zrobiono dostęp przez telefon, to podawano się za włąściciela konta.
    Teraz mamy wirusy. Odwieczny problem walki pocisku z pancerzem. A
    dziennikarze "nagle" odkryli zagrożenie :-)

  • 3. Data: 2013-11-02 16:47:47
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-02 01:02, animka pisze:
> [...]
    > łatwością dostać się do naszych pieniędzy. Nieważne czy korzystamy z
    > banku przez telefon czy przez komórkę. Wystarczy chwila nieuwagi i...

    Animka, wyluzuj!
    Pismacy z wp.pl nie odstają poziomem od Gazety i Faktu. Myślę, że są
    pomiędzy. To niekompetentni, niedouczeni ignoranci.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 4. Data: 2013-11-02 17:31:18
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Sat, 02 Nov 2013 01:02:51 +0100
    animka <a...@t...wp.pl> wrote:

    > Nieważne czy korzystamy z banku przez telefon czy przez komórkę.

    A czy aparaty telefoniczne rowniez sa zagrozone?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 5. Data: 2013-11-02 18:49:49
    Temat: Re: Okradn? ci? przez komórk? z oszcz?dno?ci w banku
    Od: A.L. <a...@a...com>

    wrote:

> [...]
    >łatwością dostać się do naszych pieniędzy. Nieważne czy korzystamy z
    >banku przez telefon czy przez komórkę. Wystarczy chwila nieuwagi i...

    Aby wykorzystywac komorke do jakichkolwiek operacji wymagajacych
    minimalnego chociaz poziomu bezpieczenstwa, trzeba miec porabane w
    glowie

    A.L.

  • 6. Data: 2013-11-02 20:21:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 02 Nov 2013 12:49:49 -0500, A.L. napisał(a):
> [...]
    >
    > Aby wykorzystywac komorke do jakichkolwiek operacji wymagajacych
    > minimalnego chociaz poziomu bezpieczenstwa, trzeba miec porabane w

    dlaczego - bo przez radio i kazdy moze podsluchac ?
    Pod tym wzgledem jest srednio bezpieczna - nie tak latwo ja podluchac,
    wiele innych sieci latwiej.

    J.

  • 7. Data: 2013-11-03 03:47:22
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-02 16:47, sqlwiel pisze:

    > Animka, wyluzuj!
    > Pismacy z wp.pl nie odstają poziomem od Gazety i Faktu. Myślę, że są
    > pomiędzy. To niekompetentni, niedouczeni ignoranci.

    Uważam, że wp.pl jest bardziej kompetentna i warszawska. Prawdopodobnie
    pracuje tam Michał Jankowski- bardzo rzetelny człowiek.

    --
    animka

  • 8. Data: 2013-11-03 13:15:48
    Od: Joossef <x...@g...com>

    W dniu 03.11.2013 o 03:47 animka <a...@t...wp.pl> pisze:

    > Uważam, że wp.pl jest bardziej kompetentna i warszawska. Prawdopodobnie
    > pracuje tam Michał Jankowski- bardzo rzetelny człowiek.

    Szkoda tylko, że prawdopodobnie wp.pl podaje bardzo nierzetelne informacje.
    A to, że jest warszawski powoduje, że prawdopodobnie podawane informacje
    są jeszcze bardziej nierzetelne, niż gdyby był po prostu polski.

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 13. Data: 2013-11-03 21:53:33
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-03 13:15, Joossef pisze:

    > Szkoda tylko, że prawdopodobnie wp.pl podaje bardzo nierzetelne informacje.
    > A to, że jest warszawski powoduje, że prawdopodobnie podawane informacje
    > są jeszcze bardziej nierzetelne, niż gdyby był po prostu polski.

    To w/g Was jakie portale i strony są zakazane do czytania, a jakie polecane?

    --
    animka

  • 10. Data: 2013-11-03 21:53:33
    Od: animka <a...@t...wp.pl>