eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdszkodowania, szkody, Plichta, oszuści i rola państwa... › Re: Odszkodowania, szkody, Plichta, oszuści i rola państwa...
  • Data: 2012-08-23 23:15:10
    Temat: Re: Odszkodowania, szkody, Plichta, oszuści i rola państwa...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Kris" d...@g...co

    : Błędne założenie błędne wnioski.
    : Zakładasz że Plichta stracił na tym interesie. A tego nie wiemy.

    OK -- być może on zyskał, nie stracił.
    Wówczas moje wywody są wadliwe.

    [valid --> ważny chyba coś nie tak...]

    : Ale dziwi mnie jedno- wszelkiej masci doradcy,
    : analitycy itp mówią teraz w tv że jak ktoś
    : oferował 13% zysku to powinna być lampka ostrzegawcza.

    A nie powinna? Toż to niewiele więcej niż w merytorycznie,
    optymalnie czy ideowo bądź inaczej klonowo... Zatem trzeba
    być świrem, aby lokować w taki interes, skoro złoto zyskuje
    tak szybko. Z góry wiadomo, że na taki niski procent tylko
    debil złapie się.

    : Od 2009 roku gdy powstało Amber Gold cena złota wzrosła
    : chyba dwukrotnie więc co z ta lampką

    Myślałem, że Plichta dawał ze 30%... A tu takie coś...
    No -- może tak od 25% do 30%... Tak przypuszczałem,
    dopiero teraz wiem, ile dawał.

    : A gdy ktoś oferuje 8% to lampoka ostrzegawcza się
    : nie powinna zapalić? A jak ktoś udziela pożyczek
    : nma 22%+ prowizja to niemożliwe aby mógł zaoferowac
    : 10% deponentom?

    Tego to nie wiem.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'