eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdszkodowania, szkody, Plichta, oszuści i rola państwa... › Re: Odszkodowania, szkody, Plichta, oszuści i rola państwa...
  • Data: 2012-08-24 14:58:41
    Temat: Re: Odszkodowania, szkody, Plichta, oszuści i rola państwa...
    Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-24 09:01, Kris pisze:

    > Wolny rynek wyeliminuje takiego piekarza. Konkurencja by zadbała żeby informacja o
    truciu cjankiem nie była utajniona. A ze niektórzy zaryzykuja i kupia bułki- ich
    prawo.
    > Że oddawanie kasy AG było ryzykowne;) tez nie było żadną tajemnicą- niektórzy
    zaryzykowali i zarobili, nasteponi niestety stracili.
    > Jakieś półtora roku temu kilka metrów od miejsca gdzie teraz siedze była "firma
    pozyczkowa". Obiecali pozyczki kazdemu na 3-4 procent bez badania zdolności i takie
    tam. Warunkiem koniecznym była wpłata kilku tysięcy zł opłaty za coś tam.
    > Działali chyba ze dwa miesiące sporo klientów pozyskali. Jednego dnia rano biuro
    firmy puste, stoły krzesła, komputery w nocy wywiezione. Znam osobiście kilka osób co
    złożyły u nich wniosek i wpłacili kasę. nie znam nikogo kto otrzymał ta pożyczke na
    3-4%.
    > Jak firma istniała to zadzwoniłem do nich i mówie że na 3% to tak 300tys wezme.
    Oczywiście nie ma problemu, tylko opłate 6tys Pan wniesie. Ja sobie jaja dalej robie
    i mówię że niech te 6 tys od pozyczki potrącą i mi przeleja 294tys. Kurcze uwierz mi
    nie chcieli sie zgodzić.
    > Lokaty w bankach w tym czasie chyba koło 7% były. Dobry interes chciałem zrobic ale
    nie wyszło;))

    A to nie jest to samo?
    http://www.dobrapozyczka.com.pl/

    Za udzielenie pożyczki tez biorą kupę forsy i działają podobno legalnie!

    --
    animka