eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdszkodowania, szkody, Plichta, oszuści i rola państwa... › Re: Odszkodowania, szkody, Plichta, oszuści i rola państwa...
  • Data: 2012-08-24 08:41:02
    Temat: Re: Odszkodowania, szkody, Plichta, oszuści i rola państwa...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.08.2012 20:00, Kris pisze:

    > Ja wolę żeby taka piekarnię nie sprawdzało państwo. Skoro ktoś chce ryzykować
    > i kupuje u piekarza który był skazany za trucie cyjankiem to jego wolna wola.

    Jak miałby być za to skazany, skoro odmawiasz możliwości urzędowego
    kontrolowania?

    Powiedzmy, że ktoś zjadł i się zatruł - jak bez kontroli w piekarni
    udowodnisz, że chleb nie został zatruty już po dokonaniu zakupu?

    Co więcej ta piekarniania analogia jest nieco bezsensowna - warunki
    umowy są znane, prawo jest publicznie dostępne, ostrzeżenia KNF też i
    choć odrobina rozsądku pozwala podejrzliwie patrzeć na wszelkie
    "superokazje".

    W przypadku trefnego chleba do sprawdzenia zakupu trzeba by mieć
    specjalistyczne narzędzia do analizy chemicznej.