  • 1. Data: 2004-02-13 19:43:54
    Temat: Odsetki w mbanku
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Jakie jest najwyższe oprocentowanie konta avista w VW Banku?

    Dla mbanku znalazłem emax i mbiznes emax -- 3,90%.
    Dla VW Banku: indyw. +Konto -- od 4,25%; firm. -- od 3,85%

    To najwyższe możliwe do uzyskania czy coś pominąłem?

  • 2. Data: 2004-02-13 19:56:08
    Temat: Re: Odsetki w mbanku
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    8...@4...com,
    Radosław Popławski <r...@a...net.pl>:
> [...]
    > Dla VW Banku: indyw. +Konto -- od 4,25%; firm. -- od 3,85%
    >
    > To najwyższe możliwe do uzyskania czy coś pominąłem?

    Najwyzsze to Plus Konto 4.4%

    Przeciez pisze jak wol na ich stronie ...

    Oprocentowanie Plus Konta

    stan konta od oprocentowanie (*) oprocentowanie efektywne (**)
    1 PLN 4.25% 4.33%
    25 000 PLN 4.30% 4.39%
    50 000 PLN 4.35% 4.44%
    100 000 PLN 4.40% 4.49%

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-02-14 02:59:10
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 13 Feb 2004 20:56:08 +0100, w <c0ja4q$3au$1@topaz.icpnet.pl>, "RobertSA"
    <u...@o...pl> napisał(-a):

    > 8...@4...com,

    > Najwyzsze to Plus Konto 4.4%

    A co ja napisałem?

  • 4. Data: 2004-02-14 06:22:05
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    2...@4...com,
    Radosław Popławski <r...@a...net.pl>:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > A co ja napisałem?

    Pytales o "najwyzsze mozliwe do uzyskania" to "od 4,25%", a to jest
    "najnizsze mozliwe do uzyskania" oprocentowanie na Plus Koncie.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2004-02-14 14:45:49
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 14 Feb 2004 07:22:05 +0100, w <c0keqf$452$1@topaz.icpnet.pl>, "RobertSA"
    <u...@o...pl> napisał(-a):

    > 2...@4...com,

    > Pytales o "najwyzsze mozliwe do uzyskania" to "od 4,25%", a to jest
    > "najnizsze mozliwe do uzyskania" oprocentowanie na Plus Koncie.

    Tamtego i tak nie uzyskasz, średnio zawsze wyjdzie mniej.
    Dlatego "od 4,25%", nieprawdaż?

  • 6. Data: 2004-02-14 16:11:20
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    Tamtego i tak nie uzyskasz, średnio zawsze wyjdzie mniej.
    Dlatego "od 4,25%", nieprawdaż?

    Mylisz sie, wlasnie takie uzyskam. To nie jest Inteligo ;)