  • 1. Data: 2002-05-08 19:26:43
    Temat: Odpowiedzialnosc baku.
    Od: "Marcin Gil" <d...@U...net>

    Witam,

    Mam konto od paru lat w pewnym banku. Dotychcasz wspolpraca miedzy nami
    przebiegala bez zastrzezen. Jednak ostatnio zdziwila mnie pewna operacja na
    moim koncie, mianowicie pobrano mi 3 zl (nie chodzi o kase, chodzi o zasady)
    jak to uzsadniono na wyciagu ze realizowalem wyplaty z konta w okienku
    kasowym. Poszedlem do banku wyjasnic ta sprawe i tak samo jak ja to dobrze
    wiem tak i oni wiedza, ze nigdy w zyciu nie pobralem ani grosza w kasie,
    zawsze korzystajac w tym celu z wydanej karty bankomatowej. Niestety
    dowiedzialem sie, ze mam pecha, i jedyne co moga zrobic to oddac te 3 zl,
    ale to jeszcze nie jest pewne. Dodam ze to nie jest pierwsza wpadka tego
    banku w ostatnich 3 tygodniach. Sprawa trafila do Pani dyrektor niniejszego
    oddzialu, jutro mam isc z nia porozmawiac.

    Co mam robic? Czy moge uzyskac cos wiecej niz tylko 3 zl (nie chodzi tylko o
    kase, moze jakas karta dodatkowa, jakies uslugi dodatkowe, lub zawieszenie
    abonamentu miesiecznego)

    Jak internauci podesliby do tej sprawy. Dodam, ze bank jest juz na naszym
    rynku kilka dobrych lat. Olalbym to ale boje sie ze jutro zamiast 3 zl
    bezdie 30, pozniej 400.

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin.

  • 2. Data: 2002-05-08 20:51:40
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc baku.
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Gil" <d...@U...net>
    napisał w wiadomości

    > Co mam robic? Czy moge uzyskac cos wiecej niz
    tylko 3 zl (nie chodzi tylko o
    > kase, moze jakas karta dodatkowa, jakies uslugi
    dodatkowe, lub zawieszenie
    > abonamentu miesiecznego)

    IMO, zlóż pismo o anulownie blędnie naliczonej
    opłaty i straconych w tym czasie odsetek a co do
    pozostałych gadgetów to zależy od woli banku
    (ostatecznie mogli się pomylić)

    > Jak internauci podesliby do tej sprawy. Dodam,
    ze bank jest juz na naszym
    > rynku kilka dobrych lat. Olalbym to ale boje sie
    ze jutro zamiast 3 zl
    > bezdie 30, pozniej 400.

    Owszem, bić po łapkach bo sie moga rozbrykać ;-)

    Sark

  • 3. Data: 2002-05-08 21:35:39
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    > Co mam robic? Czy moge uzyskac cos wiecej niz tylko 3 zl (nie chodzi
    > tylko o kase, moze jakas karta dodatkowa, jakies uslugi dodatkowe,
    > lub zawieszenie abonamentu miesiecznego)

    ja bym poprosił o zwrot tych 3 zetek.
    sprawe bym olał.
    to co chcesz zrobić to zwykłe sępienie.
    znam takiego pacjenta, co przy każdej wizycie w banku woła o jakieś gadżety
    dla dzieci, nyrol z niego straszny.

    > Jak internauci podesliby do tej sprawy. Dodam, ze bank jest juz na
    > naszym rynku kilka dobrych lat. Olalbym to ale boje sie ze jutro
    > zamiast 3 zl bezdie 30, pozniej 400.

    ie, przesada.

    --
    Pozdrawiam,
    Metaxa

    m...@s...pl
    http://www.ja-na-pyrypy.prv.pl

  • 4. Data: 2002-05-09 06:13:05
    Od: "Marcin Gil" <d...@U...net>

    > ja bym poprosił o zwrot tych 3 zetek.
    > sprawe bym olał.
    > to co chcesz zrobić to zwykłe sępienie.

    nie sepie, tylko stracilem zaufanie do tej instytucji, niech juz sami
    pomysla jak mnie uszczesliwic, bankow jest teraz duzo do wyboru i do koloru

    > znam takiego pacjenta, co przy każdej wizycie w banku woła o jakieś
    gadżety
    > dla dzieci, nyrol z niego straszny.

    dzieki

  • 5. Data: 2002-05-09 12:58:23
    Od: "Bolek" <b...@h...com>

    > pomysla jak mnie uszczesliwic, bankow jest teraz duzo do wyboru i do
    koloru

    Ale koło domu tylko jeden :))))