  • 1. Data: 2011-10-23 11:19:59
    Temat: dbNET - umowa
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam pytanko do osób które już podpisały umowę z dbNET
    Czy z kurierem który dostarczył umowę z banku dało się umówić na jej
    podpisanie w dogodnej dla was godzinie np. między 18-20

    Na stronie piszą że niby tak:
    Kurier dostarcza przesyłki w godzinach 08:00-20:00.
    Prosimy czekać na kontakt telefoniczny ze strony kuriera firmy InPost, w
    trakcie którego nastąpi umówienie dogodnego terminu i miejsca doręczenia
    przesyłki

    ale wole się upewnić czy podać adres domowy czy firmowy bo jak podpisywałem
    umowę z Getin Online czy Openem to potem musiałem szukać swojej przesyłki bo
    nawet nie byli łaskawi zadzwonić tylko wysłali SMS że nie udało się ze mną
    skontaktować (chyba to był kurier z Siódemki)

    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2011-10-23 16:16:04
    Temat: Re: dbNET - umowa
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-10-23 13:19, Damian News wysłał(a) wiadomość:
    > Witam,
    >
    > Mam pytanko do os?b kt?re ju? podpisa?y umow? z dbNET
    > Czy z kurierem kt?ry dostarczy? umow? z banku da?o si? um?wi? na jej
    > podpisanie w dogodnej dla was godzinie np. mi?dzy 18-20

    A orientuje się ktoś, czy w placówce DB PBC da się podpisać tę
    promocyjną umowę, czy tylko przez Internet?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2011-10-23 16:38:18
    Od: Grzesiek11 <g...@N...fm>

    W dniu 2011-10-23 13:19, Damian News pisze:
    > Witam,
    >
    > Mam pytanko do osób które już podpisały umowę z dbNET
    > Czy z kurierem który dostarczył umowę z banku dało się umówić na jej
    > podpisanie w dogodnej dla was godzinie np. między 18-20

    Do mnie zadzwonił kurier i sam zaproponował godzinę 18:30. Myślę więc,
    że w twoim przypadku również nie będzie problemu z umówieniem się na
    dogodną godzinę.

  • 4. Data: 2011-10-23 17:55:41
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    > Do mnie zadzwonił kurier i sam zaproponował godzinę 18:30. Myślę więc, że
    > w twoim przypadku również nie będzie problemu z umówieniem się na dogodną
    > godzinę.

    Dzięki za info
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-10-23 21:26:20
    Temat: Odp: dbNET - umowa, tylko przez internet.
    Od: "Karpan" <y...@i...pl>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości

    > A orientuje się ktoś, czy w placówce DB PBC da się podpisać tę promocyjną
    > umowę, czy tylko przez Internet?

    Infolinia mówiła pare dni temu, że : "Tylko przez Internet".

  • 6. Data: 2011-10-23 22:30:24
    Temat: Re: Odp: dbNET - umowa, tylko przez internet.
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-10-23 23:26, Karpan wysłał(a) wiadomość:

    > Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości

    > Infolinia mówiła pare dni temu, że : "Tylko przez Internet".

    Dzięki za info. No to zaraz trzeba będzie wypełnić formularz :)

    Pozdrawiam

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 7. Data: 2011-10-24 05:42:31
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Krystek" napisał:
    > A orientuje się ktoś, czy w placówce DB PBC da się podpisać tę promocyjną
    > umowę, czy tylko przez Internet?

    Oczywiście że się da podpisać w placowce. Tylko szybciej chyba będzie, kiedy
    kurier umowę dostarczy do domu/pracy.
    Przez internet nie dasz rady podpisać.

    --
    Akarm
    http://www.bykoie dam-stop.avx.pl

  • 8. Data: 2011-10-24 06:20:33
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 10/23/2011 01:19 PM, Damian News wrote:
    > Witam,
    >
    > Mam pytanko do osób które już podpisały umowę z dbNET
    > Czy z kurierem który dostarczył umowę z banku dało się umówić na jej
    > podpisanie w dogodnej dla was godzinie np. między 18-20

    Bez problemu umowilem sie miedzy 18 a 19, kurier dotarl o 18:50.

  • 9. Data: 2011-10-24 19:50:47
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "omega_fan" <o...@n...org> napisal w wiadomosci

    > Bez problemu umowilem sie miedzy 18 a 19, kurier dotarl o 18:50.

    Dzieki. A ile dni sie czeka na telefon od kuriera. Wniosek zlozony w
    niedziele ?

    Damian

  • 10. Data: 2011-10-25 16:08:42
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 23 Oct 2011 13:19:59 +0200, Damian News napisał(a):
    > Mam pytanko do osób które już podpisały umowę z dbNET
    > Czy z kurierem który dostarczył umowę z banku dało się umówić na jej
    > podpisanie w dogodnej dla was godzinie np. między 18-20

    Tak swoją drogą - w warunkach jest, że trzeba do 7 dni roboczych od zawarcia
    umowy wpłacić 1500 na konto. Czy datą zawarcia umowy jest data wypełnienia
    wniosku na stronie, czy podpisania umowy gdy dostarczy ją kurier?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944