eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDlaczego Niemcy nie korzystają z elektronicznych portfeli? › Re: Odp: Dlaczego Niemcy nie korzystają z elektronicznych portfeli?
  • Data: 2003-06-16 15:00:28
    Temat: Re: Odp: Dlaczego Niemcy nie korzystają z elektronicznych portfeli?
    Od: "Krab" <_...@h...pl__> szukaj wiadomości tego autora

    > ma
    Jak
    > zapłacić

    usa, niemcy i pewnie wiele innych lubia czeki, ktore u nas wytepiono
    skutecznie i pewnie nie przyjma sie juz zbytnio,
    a te niby potmonetki elektroniczne to tak serio zupelna bzdura (co zreszta
    potwierdza niemiecka statystyka) - kazdy posiadacz takiej portmonetki moze
    ja dowolnie i anonimowo wydac, wiec jej kradziez jest prostsza niz kliku
    banknotow i bilonow, a srodki na niej sa nieoprocentowane i wlasciwie trudno
    je zwrocic na konto, po prostu trzeba je wydac
    w porownaniu wiec do zwyklej debetowki - same minusy i prawie zadnego plusa
    zamiast inwestowac koszmarne srodki w urzadzenia do kontroli tych "kart"
    lepiej doposazyc ilosc zwyklych czytnikow kart platniczych i sama
    funkconalnosc tych kart (cos w stylu planowanych juz funkcji 3D - mozna by
    przeciez zrobic 4D i miec wiecej rozsadnych funkcji, a wydana forsa juz by
    pewnie takie zamierzenia czesciowo pokryla)