eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDlaczego Niemcy nie korzystają z elektronicznych portfeli? › Re: Odp: Dlaczego Niemcy nie korzystają z elektronicznych portfeli?
  • Data: 2003-06-18 16:48:17
    Temat: Re: Odp: Dlaczego Niemcy nie korzystają z elektronicznych portfeli?
    Od: "Krab" <_...@h...pl__> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości
    news:bcpv3i$f3m$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > O wlasnie, tak mi sie wydawalo ze to jest swietne do szybkich drobnych
    > wydatkow. Jak jest rozbudowana infrastruktura (tak zebym mogl w
    > pobliskim kiosku zaplacic za gazete) to jest to sensowny pomysl.

    a nie wolalbys zaplacic zwykla debetowka ?? czy serio aby kupic gazete
    chcesz miec do tego celu extra mozliwosc ?
    zwiazana zreszta z koniecznoscia wizyty w bankomacie - po o by zasilic te
    niby portomonetke ?
    i tak nie spelni ona swojej roli - BO NIE wszyscy maja czytniki - to nie
    jest wiek czterdziesty - ale zaledwie 21
    :-)
    i tak musisz wiec miec przy sobie te tzw drobne - wiec osobiscie nie
    rozumiem dlacego mialbym miec drobne w DWÓCH postaciach - bilonowej i
    elektronicznej - z praktycznego punktu widzenia wyglada to obecnie tak, ze
    te postac elektroniczna drobnych posidacz niemiecki ma wylacznie dla
    szpanu - bo narozny kiosk i tak nie przyjmuje patnosci ową portmonetką (o
    polskiej rzeczywistosci wole nie napomykac) :-)
    Idea mojej wypowiedzi byla taka (jezu - czy ja jezdem walęsa zeby tłumaczyć
    co chiałem powiedzieć ;-)) ) że jeśli banki wydały masę forsy na bezsensowny
    produkt, to może lepiej by wydały go na lepsze wykorzystanie tego co już
    jest
    Wyobraż sobie zwykła debetówkę, do której możesz zdefiniować - że:
    - kwota xx nie podlega autoryzacji
    i płacisz nią bez pinów i podpisów w punktach odpowiednich (tak jak sobie
    zdefiniowales) - nie prostsze ? czy nie jest to lepsze rowiazanie niż
    tworzenie rozwiazan których nikt nie akceptuje ? a to jest wlasnie idea kart
    3D - z tym, ze one sa juz w zalozeniu ograniczone, bo zakladaja zaledwie
    jeden dodatkowy pasek informacji, a czemu nie wiecej ?
    ps
    (oczywiscie jak ktos chce udowodnic, ze wielblad jest podobny do wieloryba,
    to wystarczy napisac, ze statystyka klamie, jesli jednak na 55 milionów !!
    kart, uzywanych jako potrmonetka jest aktywnie mniej niz 400 tysiecy
    (0,65%) - to oznacza to raczej, ze nie uzywa jej prawie nikt poza snobami
    niz ze statystyka klamie)
    psII
    oczywizda mnie to lata - ale pisze to by sie spierac - wyłącznie :-)
    ps 7
    to tylko moja opinia i nie oznacza, ze kazdy musi sie z nia zgadzac, a
    przeciwnikow witam i zapraszam do dysputy
    ps 11
    co ja tu robie
    ps 33
    acha - piwo pije - wiec zycze milego weeeeeekendu