eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDlaczego Niemcy nie korzystają z elektronicznych portfeli? › Re: Odp: Dlaczego Niemcy nie korzystają z elektronicznych portfeli?
  • Data: 2003-06-18 14:37:30
    Temat: Re: Odp: Dlaczego Niemcy nie korzystają z elektronicznych portfeli?
    Od: "Piotr G" <p...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krab" <_...@h...pl__> wrote in message
    news:bckma2$gq8$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > a te niby potmonetki elektroniczne to tak serio zupelna bzdura (co zreszta
    > potwierdza niemiecka statystyka)
    statystyka kłamie ;)

    > kazdy posiadacz takiej portmonetki moze
    > ja dowolnie i anonimowo wydac, wiec jej kradziez jest prostsza niz kliku
    > banknotow i bilonow,
    > a srodki na niej sa nieoprocentowane
    jak większość kont bieżących, zresztą dyskusja o oprocentowaniu IMHO jest
    naciąganiem dla takiego konta

    > i wlasciwie trudno je zwrocic na konto, po prostu trzeba je wydac
    Nieprawda, po prostu z powrotem przekazanie na normalne konto

    > w porownaniu wiec do zwyklej debetowki - same minusy i prawie zadnego
    plusa
    > zamiast inwestowac koszmarne srodki w urzadzenia do kontroli tych "kart"
    Niekoniecznie, używałem tego i ma to sens i jest wygodne przy zakupach na
    niewielką kwotę, drobiazgów typu bilety miejskie, znaczki, codzienne zakupy.
    Dlaczego - z powodu ich wady czyli braku autoryzacji, pieniądze po prostu
    się wydaje ;) szybko i bez problemów - bez autoryzacji i zabezpieczeń
    Nie trzeba nosić pieniędzy, reszy w bilonie itp.

    Pozdrawiam
    Piotr