  • 11. Data: 2010-12-25 19:24:46
    Temat: Re: Odp: Czy uzyczenie komus wlasnej karty VISA jest legalne ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/25/2010 1:04 PM, f wrote:

    > Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości
    >
    > Z jednej strony chcemy kartę dać komukolwiek. Z drugiej strony
    > oczekujemy, by bank chronil nasze pieniądze i sprawdzał dokumenty
    > uzytkownika, a karta tylko na podpis. Albo rybki albo pipki.
    >
    > Karta to zdjęciem łysego brodacza z wytłoczonym męskim imieniem użyta
    > przez seksowną blondynę?
    > "Kasjerka w tesko" ma wezwać ochronę, pociąć nożyczkami, czy odmówić
    > realizacji?
    > Laska nie ukradła karty facetowi, dostała ją za dobre ssanie, a teraz ma
    > udowadniać, że legalna?

    kasjerka ma zrobić to czego jej na treningach uczyli.
    myślenie na tym stanowisku jest stanowczo zabronione.

  • 12. Data: 2010-12-25 19:29:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/25/2010 1:17 PM, Olgierd wrote:

    > Pierwszy to ten, kto ma kartę główną, drugi to ten, komu dałeś kartę
    > dodatkową.

    aaa, może być.
    ale mogli to jaśniej napisać.

    na moje karcie jest wyraznie napisane, ze moze byc uzywana, przez ze
    mnie lub dowolną osobę, której kartę udostępnie.
    tylko, że ten bank pod polskie ustawy nie podpada.
    no i "kasjerka" przy kasie ma jakis taki metalicznie syntetyzowany głos
    i raczej mało ją obchodzi czyją to karta.

  • 13. Data: 2010-12-27 03:29:23
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?

    "f" <f...@c...gh> wrote in message news:if57e9$u72$1@news.onet.pl...

    > Uzytkownik "Jacek" <j...@n...pl> napisal w wiadomosci
    e.net...

    > Sa dedykowne karty "podarunkowe" do tego celu, np:
    > http://www.ingbank.pl/indywidualni/karty/karty-przed
    placone

    One kosztuja, debetowka z dowolnego banku w UK jest za darmo.

  • 14. Data: 2010-12-27 03:37:09
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?

    "Jacek" <j...@n...pl> wrote in message
> [...]
    > zagranice (najtanszy i najprostszy sposob) czy byloby to legalne?
    > Oczywiscie bank nie odpowiada za szkody w takim wypadku ale tutaj chodzi o

    Jesli nic sie nie wydarzy, to nie ma nic zlego. Najwyzej, jesli np. karta z
    UK wykorzystywana w Polsce to bank moze ja zablokowac do wyjasnienia.
    Byly takie przypadki, ze ludzie jechali na wakacje do polski i uzywali karty
    banku angielskiego w Polsce, przy czym bank blokowal karte z powodu
    niezwyklej aktywnosci karty poza terenem UK. Jeden telefon przewaznie sprawe
    zalatwial.
    Jesli jednak karata zostala by uzyta do przestepstwa to mozesz tez za to
    beknac, nawet nie majac z tym przestepstwem nic wspolnego. Dlatego nie
    warto, chyba, ze to najblizsza osoba (ojciec, matka).