  • 1. Data: 2002-05-26 12:38:19
    Temat: Oddzwanianie w INTELIGO
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Hej
    Czy INTELIGO oddzwania w momencie likwidacji konta w celu potwierdzenia?
    Czy robi to w dniu otrzymania rachunku, czy też w dniu zamknięcia (30 dni
    od otrzymania rachunku)?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach
    niż bogaci - to biedni." Oscar Wilde

  • 2. Data: 2002-05-26 13:53:52
    Temat: Re: Oddzwanianie w INTELIGO
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 26 May 2002 12:38:19 GMT, Budzik <b...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >Czy robi to w dniu otrzymania rachunku, czy też w dniu zamknięcia (30 dni

    Nie oddzwania, przynajmniej w dwoch znanych mi przypadkach nie
    oddzwonili. Do tego wbrew swojemu regulaminowi przyjmujeli
    wypowiedzenia wyslane listami zwyklymi ;-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-05-26 15:35:20
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy robi to w dniu otrzymania rachunku, czy też w dniu zamknięcia (30 dni

    Oddzwonili kilka dni przed upływem terminu wypowiedzenia.
    Potwierdzali numer rachunku do ostatniego przelewu.

  • 4. Data: 2002-05-26 20:42:10
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a w...@a...net.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie oddzwania, przynajmniej w dwoch znanych mi przypadkach nie
    > oddzwonili. Do tego wbrew swojemu regulaminowi przyjmujeli
    > wypowiedzenia wyslane listami zwyklymi ;-).

    Nawet wtedy, gdy są jakieś pieniądze do przelania??? Jest ktoś kto zamykał
    konto z pieniążkami i oddzwonili???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Wiarą można manipulować. Tylko
    wiedza jest niebezpieczna." Frank Herbert

  • 5. Data: 2002-05-26 21:02:45
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    odzwonili przy saldzie 0.12 (zrzeklem sie na rzecz biednego Inteligo)
    wypowiedzenie wyslane zwykly listem (w ich kopercie - bezplatnej, moje
    wypowiedzonko razem z wypowiedzonkiem mojej dziewczyny w jedej kopercie !!!)

  • 6. Data: 2002-05-26 22:01:07
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 26 May 2002 20:42:10 GMT, Budzik <b...@p...onet.pl> wrote:

    >Nawet wtedy, gdy są jakieś pieniądze do przelania??? Jest ktoś kto zamykał
    >konto z pieniążkami i oddzwonili???

    A to nie wiem, przezornie konta zostaly wyczyszone przed wyslaniem
    wniosku :)

  • 7. Data: 2002-05-27 09:12:31
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Budzik napisał(a):

> [...]
    tez zwyklym wyslalem, na dodatek w ich kopercie na ich koszt

    > Nawet wtedy, gdy są jakieś pieniądze do przelania??? Jest ktoś kto zamykał
    > konto z pieniążkami i oddzwonili???
    ja zamykam - dzwonili potwierdzic nr konta

    roberts

  • 8. Data: 2002-05-27 15:03:49
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

> [...]
    następuje:

    >Nawet wtedy, gdy są jakieś pieniądze do przelania??? Jest ktoś kto zamykał

    Jest :-))

    Na koncie było ok. 110 zł

    Wysłałem "zwykłym" (na koszt inteligo).

    Oddzwonili (na komórke),
    po otrzymaniu, pod pretekstem
    sprawdzenia nr rachunku (mBank).

    Odsetki naliczyli, prowizję pobrali, "resztę"
    przelali, wyciągu nie przysłali.

    BAH

  • 9. Data: 2002-05-27 20:02:38
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze b...@p...onet.pl:

> [...]
    > po otrzymaniu, pod pretekstem
    > sprawdzenia nr rachunku (mBank).
    >
    > Odsetki naliczyli, prowizję pobrali, "resztę"

    Wielkie dzieki wszystkim za odpowiedzi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych
    wyrosną starzy, wkurwieni..?" J. Kofta

  • 10. Data: 2002-05-28 16:33:07
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BAH" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Odsetki naliczyli, prowizję pobrali, "resztę"
    > przelali, wyciągu nie przysłali.

    Pobrali prowizję w miesięcznym okresie wypowiedzenia umowy? Jaką, za co?
    Kiedy to było?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara