  • 1. Data: 2006-12-04 13:57:22
    Temat: OT - wymina starego dowodu a formalnosci w banku
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    witam

    mam dowod z 1992. Powinienem go wymianic do konca roku ale terza
    odbieram mieszkanie szukam ekipy, kupuje materialy do wykjonczenia
    mieszkania.
    A do tego bede zalatwial kredycik na wykonczenie mieszkania.
    Czy w 2007 bede mogl cos zalatowc na stary dowod czy bezwarunkowy musze
    wymienic go na nowy
    (pamietam zy byla taka sytuacja z prawami jazdy czy z czyms ze mase osob
    nie zdazylo i wydluzono okres wymiany)

    przepraszam za offtopicznosc

    PanTalon

  • 2. Data: 2006-12-04 14:45:51
    Temat: Re: OT - wymina starego dowodu a formalnosci w banku
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    m[...] wrote:
> [...]
    > (pamietam zy byla taka sytuacja z prawami jazdy czy z czyms ze mase
    > osob nie zdazylo i wydluzono okres wymiany)

    Mozesz miec problem, bo niewazny DO jest... niewazny. Mogles przeciez wymienic
    dokument odpowiednio wczesnie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2006-12-04 15:30:25
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    m[...] napisał(a):

    > (pamietam zy byla taka sytuacja z prawami jazdy czy z czyms ze mase osob
    > nie zdazylo i wydluzono okres wymiany)

    Czyli pytasz nas, czy obecnie też okres wymiany zostanie wydłużony? goto
    -> wróżka

    Bo to, że nieważny dowód jest nieważny jest chyba oczywiste...

  • 4. Data: 2006-12-04 16:18:34
    Od: "Kefir" <m...@g...com>

    On 4 Gru, 16:30, Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    wrote:

    Czyli pytasz nas, czy obecnie też okres wymiany zostanie wydłużony?
    goto
    > -> wróżka
    >
    > Bo to, że nieważny dowód jest nieważny jest chyba oczywiste...

    http://gmina.wegorzewo.sisco.info/?id=479 :

    zgodnie z art.2 ustawy ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o zmianie
    ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych oraz ustawy o
    działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 113,poz.733) dowody osobiste
    wydane przed dniem wejścia w życie niniejszej ustawy zachowują
    ważność do dnia 31 grudnia 2007 roku.

    oraz:
    Wprowadzenie więc harmonogramu wymiany dowodów osobistych w
    oznaczonych terminach miało przede wszystkim na celu uporządkowanie i
    rozłożenie w czasie wymianę dowodów osobistych, tak aby w ostatnim
    roku ważności tych dokumentów tj. 31 grudnia 2007 roku nie
    nastąpiło spiętrzenie wniosków.

    Tez sie przestraszylem jak zaczalem czytac ten wniosek, bo jestem w
    podobnej sytuacji jak autor wątku, ale znalazlem powyższą strone i
    sie uspokoilem ;)

    pozdrawiam

    Kefir

  • 5. Data: 2006-12-04 18:40:46
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci
    > A do tego bede zalatwial kredycik na wykonczenie mieszkania.

    wystarcza 2 dokumenty tozsamosci - paszport i PJ
    ja zalatwialem w banku gdzie mam konto to starczylo samo PJ