  • 1. Data: 2011-05-25 16:36:45
    Temat: schizofrenia grupy Getin
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    Elo,
    czy jest wstanie mi ktoś wytłumaczyć jaki jest cel posiadania 3 takich
    samych interfejsów do w zasadzie jednego banku ? Mamy openonline.pl,
    getinonline i ideabank.pl. Każdy z nich w zasadzie różni się tylko
    kolorkiem. Z tym, że każdy z nich oferuje inne oprocentowanie lokat.
    Mam teraz taką sytuację, że kończą mi się lokaty w open, a nie
    zaoferowali interesującego % na przedłużenie, więc muszę przelewać do
    getinu lub idei. Na czym to polega i jaki jest z tego zysk ?
    Pozdro
    Mariusz

  • 2. Data: 2011-05-25 16:47:15
    Temat: Re: schizofrenia grupy Getin
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    W dniu 2011-05-25 18:36, Mariusz Tasarz pisze:
> [...]
    > samych interfejsów do w zasadzie jednego banku ? Mamy openonline.pl,
    > getinonline i ideabank.pl. [...] Na czym to polega i jaki jest z tego zysk ?

    Pewnie działa na podobnej zasadzie jak "konkurencja" Media Marktu z
    Saturnem ;)

    --
    monter

  • 3. Data: 2011-05-25 17:32:53
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    >czy jest wstanie mi ktoś wytłumaczyć jaki jest cel posiadania 3 takich
    >samych interfejsów do w zasadzie jednego banku ? Mamy openonline.pl,
    >getinonline i ideabank.pl.

    taki sam, jak posiadanie mbanku i multi przez bre (aczkolwiek tam wykonanie
    jest inne)
    myslisz, ze kazdy czyta p.b.b., albo ma rachunki w kilku bankach ?
    im wiecej marek, tym wieksze prawdopodobienstwo zgarniecia klienta
    Twoj przyklad przypomina mi przenoszenie numeru z ery do heja
    nie wiem, jak teraz, ale kiedys trzeba bylo przeniesc numer z ery do
    zewnetrznego operatora (np. do plusa), a potem do heja
    cel osiagniety, ale dookola

  • 4. Data: 2011-05-25 17:41:34
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

> [...]
    > nie wiem, jak teraz, ale kiedys trzeba bylo przeniesc numer z ery do
    > zewnetrznego operatora (np. do plusa), a potem do heja

    ale mi wcale nie zależy na posiadaniu lokaty z tym samym nr rachunku :D

  • 5. Data: 2011-05-25 18:57:18
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    dziedzina voip, sprawdz ile jest betamaxów
    http://backsla.sh/betamax

  • 6. Data: 2011-05-25 20:05:26
    Od: "Konfabulator" <k...@g...pl>

    Mariusz Tasarz <m...@g...com> napisał(a):

    > czy jest wstanie mi kto=B6 wyt=B3umaczy=E6 jaki jest cel posiadania 3 takic=
    > samych interfejs=F3w do w zasadzie jednego banku ?

    Open był beta testem systemu transakcyjnego i tam dopracowano wiele rzeczy.
    Jego rozwinięciem jest GetinOnline. Open obecnie niczego ciekawego nie daje i
    chyba liczą na to, że klienci pójdą do GOL'a.

    Idea to zupełnie inna marka, Czarnecki kupił ten bank i wdrożył w nim ten
    system, ale kolejny raz go rozbudował o kredyty dla firm i pełną księgowość
    dla firm.

    Te systemy wyglądają podobnie, ale całkowicie tożsame nie są. No i Idea ma
    osobne gwarancje BFG i jest prawnie innym podmiotem.

  • 7. Data: 2011-05-25 20:30:44
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > dziedzina voip, sprawdz ile jest betamaxów
    > http://backsla.sh/betamax

    Nie jestem pewien czy to same betamaxy,
    bo np. voipian z ktorego m.in korzystam ponoć nie.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-05-25 20:39:27
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Konfabulator" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:irjne6$een$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > Idea to zupełnie inna marka, Czarnecki kupił ten bank i wdrożył w nim ten
    > system, ale kolejny raz go rozbudował o kredyty dla firm i pełną

    Ciekawe info. Ja sadzilem ze to pewnie "spadek" po noble
    bo stary getin ma zupelnie inny interfejs i jakby bardziej "dojżały" ;)

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2011-05-25 21:16:17
    Temat: Re: [OT] schizofrenia grupy Getin
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Waldek" <s...@n...cpam> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Nie jestem pewien czy to same betamaxy,
    > bo np. voipian z ktorego m.in korzystam ponoć nie.

    voipian i voipax, chyba dodali bo w sumie dla użytkownika podobne zasady,
    chociaż były głosy że te dwa mają jakieś problemy w Polsce

  • 10. Data: 2011-05-25 21:32:39
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    > voipian i voipax, chyba dodali bo w sumie dla użytkownika podobne zasady,
    > chociaż były głosy że te dwa mają jakieś problemy w Polsce
    W PL jest problem z niektorymi opami
    ale z tepsianymi numerami chodzi jak burza ;)