  • 11. Data: 2005-07-14 10:50:02
    Temat: Re: [OT] Wazne! Prosze,przeczytaj, to nie jest spam!!
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Dnia 2005-07-14 12:34, Użytkownik Glenn napisał:

    > Zablokwane są również konta wymienione w takich mailach jako uczestniczące
    > w tym "programie"."

    Ooo, a to już chyba za ostro... Skąd wiadomo że te adresy znalazły się
    tam "świadomie" ? Nie chciałbym, ąby jakiś dowcipniść wstawił w taką
    listę mój e-mail i wysłał to do takiego admina, brrrr
    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 12. Data: 2005-07-14 11:17:59
    Od: RBproof <...@p...co>

    Dnia Thu, 14 Jul 2005 12:45:45 +0200, gg napisał(a):

    > Ja już dostałem maila na skrzynke firmową z inną listą mailową
    >
    > 1. m...@o...pl
    > 2. j...@w...pl
    > 3. m...@o...pl
    > 4. k...@p...fm
    > 5. j...@o...pl
    >
    > Jak widać to "działa".

    wygląda na to, że inteligentnych inaczej nie brakuje

  • 13. Data: 2005-07-14 19:31:43
    Od: trainer <t...@p...org>

    gg wrote:
    > Pamiętam że to chyba wtedy PocztaPolska
    > otworzyła wtedy specjalne okienka dla osób które chcialy dokonac
    > przekazu pieniężnego na 100zł(albo to było w czasie jakiegoś innego
    > idiotyzmu).

    nie było okienek, wtedy za to mnożyły się wypadki podpisywania i
    kradzieży tych 100zł przez listonoszy, bo przecież nikt nie wiedział na
    pewno, że miało do niego coś przyjść.

    trainer

  • 14. Data: 2005-07-14 23:43:29
    Od: "air" <m...@...sigu>

    >>> 1. c...@p...onet.pl
    >>> 2. g...@t...pl
    >>> 3. g...@t...pl
    >>> 4. m...@p...onet.pl
    >>
    > 1. m...@o...pl
    > 2. j...@w...pl
    > 3. m...@o...pl
    > 4. k...@p...fm
    > 5. j...@o...pl

    a ja od s...@k...pl
    dostalem
    1. m...@k...pl

    2. d...@p...fm

    3. m...@o...pl

    4. b...@o...pl

    5. w...@g...pl

    a ponadto

    1 d...@p...wprost.pl

    2. m...@o...pl

    3. k...@w...pl

    4. t...@i...pl

    5. s...@b...pl

  • 15. Data: 2005-07-15 13:49:58
    Od: gont <"gont[delthis]"@[thistoo]plusnet.pl>

    trainer napisał(a):

    > nie było okienek, wtedy za to mnożyły się wypadki podpisywania i
    > kradzieży tych 100zł przez listonoszy, bo przecież nikt nie wiedział na
    > pewno, że miało do niego coś przyjść.

    A mój kuzyn malolat został wysłany na pocztę celem wysłania takich dwóch
    przekazów na pocztę, ale walnął się w tych rubryczkach i wysłał je sam
    do siebie :).

    Wyobraźcie sobie miny rodzinki, kedy na drugi, czy trzeci dzień przyszły
    pierwsze pieniądze :))) A potem miny, jak zobaczyli kto je przysłał :P
    (ale przynajmniej nie stracili na swojej naiwności :)

    --
    gonT

  • 16. Data: 2005-07-17 18:51:29
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    cartman4 wrote:

    > Bylem bezrobotny w sierpniu 2001 roku z kilkoma innymi absolwentami
    > wyzszych uczelni. Od tamtego czasu zylem bez dochodow na utrzymaniu
    > rodzicow, co bylo dla mnie strasznie przygnebiajace. Mieszkalem
    > wowczas w
    > kawalerce.
    Mamusie i tatusie zaplacily?

    > Probowalem zainwestowac w cokolwiek troche pieniedzy,
    > ktore mi
    > zostaly ze stypendium,
    Ile Ci dziecko drogie tych pieniedzy zostalo. Stypendia sa glodowe.

    > ktore otrzymalem leczy po tym wszystkim mialem
    > coraz wiecej zadluzen.
    Mamusie i tatusie nie pomogly?

    Doslownie kilkunastu poborcow podatkowych scigalo
    > mnie prawie codziennie.

    Jak poborca podatkowy moze scigac czlowieka, ktory nigdy nie placil
    podatkow? (jest bezrobotny?).

    < Wszystko to prowadzilo do tego, ze musialem
    > sprzedac swoj samochod,
    Jak bezrobotnego, ktory nigdy nie pracowal stac bylo na samochod? Moze
    ze stypenium?

    > ktory byl dla mnie wszystkim no i kawalerke-
    > wrocic do rodzicow.
    No, lza pociekla

    > Jak mozesz sobie wyobrazic moje perspektywy na
    > przyszlosc byly raczej w czarnych kolorach.
    Gratuluje silnego charakteru. Inny to juz by sie na sznur rzucil.

    Jakie to piekne.. lza sie w oku kreci ponownie.

    Jak myslicie, czy jak wydrukuje tego maila, moge sie starac o kredyt w
    banku? Czy banki akceptuja MLN jako zaswiadczenie o stalych dochodach?

    Jacek