eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło › Re: [OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło
  • Data: 2010-10-22 20:00:41
    Temat: Re: [OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-10-22, Krzysztof <o...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Tu akurat sie z toba nie zgodze, bedac w UK, faktycznie w bankomatach,
    > pojawia sie napis przed wyplata, ze instytucja do ktorej on nalezy nie
    > obciaza cie a reszta zalezy od twojego banku (cos w tym stylu). z prywatnych
    > nie wybieralem, ale z opowiadan wiem, ze pokazuje sie napis, ze cie obciaza
    > i nie ma to nic wspolnego z darmowoscia wyplat z twojego banku. Generalnie
    > problem nie wystepuje, bo te przy bankach nie obciazaja dodatkowo.

    Ale to mówisz o lokalnych kartach. Z tego co wiem, to np. za kredytówkę
    bankowe Cię też skasują, więc poziom opłat jest zmienny. Przy
    zagranicznych zachowują się tak samo? Ja swoją wypłacałem (tylko już
    nie pamiętam z jakiego, bo to ponad rok temu było), to mnie nie
    obciążyło prowizją.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl