    From: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [OT] Poczta Polska i XXI wiek
    Date: Wed, 31 Oct 2018 09:53:34 +0000 (UTC)

    Date: Wed, 31 Oct 2018 09:14:37
    From: brum

> [...]
    > Kiedys mialem taka sytuacje: listonosz mnie nie zastal, zostawil awizo.
    > Rozliczyl dokumenty w najblizszej placowce pocztowej (zwanej dla niepoznaki
    > urzedem) i pozniej powinien rozliczyc kase w swojej macierzystej placowce
    > (dawniej: urzad przewozu poczty). Jednak tego nie zrobil, byc moze zostawil
    > to na kolejny dzien.
    > W mojej placowce to wszystko widac w ich systemie, ale kasy nie chcieli dac,
    > bo "co bedzie jak listonosz im nie odda", tak jakby te pieniadze u niego w
    > torbie to byly dokladnie te same banknoty, ktory nadal nadawca.

    Nawet, gdyby tak było, to dlaczego miałoby to Ciebie obchodzić? Ty
    jesteś klientem i nie odpowiadasz za działania pracownika Poczty
    Polskiej po tym, jak przyjął Twoje pieniądze i pokwitował ich odbiór.

    > Po malej awanturce w systemie odklikano co trzeba i kase dostalem.

    I słusznie, choć powinni byli Ci wydać pieniądze bez ceregieli.

    Skoro już narzekamy na Pocztę Polską: ja zawsze wiem, kiedy mój zwykły
    listonosz ma urlop, bo kiedy pracuje jakiś zastępczy, to *zawsze*
    zamiast przesyłki mam w skrzynce awizo, nawet jeśli jestem cały dzień
    w domu.

    Pozdrawiam,
    Dominik
    --
    Fedora https://getfedora.org | RPMFusion http://rpmfusion.org
    There should be a science of discontent. People need hard times and