  • Data: 2004-02-25 09:39:14
    Temat: Re: OSTRZEZENIE - Volkswagen Bank direct - niezla wpadka
    Od: "Zdzislaw" <krenozyl@WYTNIJ_TOpolbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Użytkownik "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c1hnoi$qsv$1@news.onet.pl...
    > Tak. Gdyby tylko inne dokumenty dotarły do mnie - nie ma problemu,
    odsyłam,
    > niszczę. Generalnie nie mam złych zamiarów. Jednakże - co bardzo istotne -
    > ciekawe gdzie w Polsce są teraz dokumenty mojej mamy z DOKŁADNYMI jej
    > danymi. Nie mogę zakładać, że osoba, która je otrzymała także nie będzie
    > miała chęci wykorzystania tych danych. Ale tego problemu pewnie nie
    > zauważasz.
    >
    > Jednakże sprawa jest już przez bank rozwiązywana [bank też jakoś rozumie w
    > czym leży problem].
    Z calym szcunkiem, ale... wydaje mi sie ze przecania Pan ich mozliwosci.
    Bardzo watpie, ze uda im sie zidentyfikowac gdzie poszly dokumenty Pańskiej
    matki. No chyba, ze maja bardzo czule kamery w pokoju w ktorym odbywa sie
    pakowanie przesylek :). Troszke poczekaja, poglaskaja Pana opowiastkami o
    swoich dzialaniach, i... jesli "szczesliwy znalazca" Panskich dokumetow sam
    nie zadzwoni do banku i nie powie im, ze posiada takie dokumenty, to
    zadzwonia do Pana i zbyja bajeczka, ze dokumenty Panskiej matki nie zostaly
    wyslane do nikogo , a sami wygeneruja je ponownie i wysla do Pana z
    zapewnieniem, ze dokumety te caly czas byly w banku i zostaly wyslane
    "wczoraj" do Pana. A Pan z wdziecznosci, ze sie znalazly odesle im blednie
    wyslane do Pana dokumety :)

    Zastanawiam sie czy pomyslka opisywana przez Pana byla pomysla w sylu 1:1,
    czy... podczas wysylki nastapilo przestawienie o 1 i wieeeeeele dokumetow
    poszlo tam gdzie nie trzeba.